کتاب «آرای دانشمندان مسلمان در تعلیم و تربیت و مبانی آن: فیض کاشانی» از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در هفتمین دوره جایزه کت

۲۰ اسفند ۱۳۸۷ | ۱۳:۰۶ کد : ۲۵۹۱۶ اخبار
تعداد بازدید:۴۱۶

با برگزاری مراسم جایزه هفتمین دوره کتاب فصل، جایزه کتاب برگزیده در حوزه اخلاق به کتاب «آرای دانشمندان مسلمان در تعلیم و تربیت و مبانی آن: فیض کاشانی» تعلق گرفت.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، مراسم پایانی کتاب فصل ویژه پائیز، عصر روز گذشته با حضور معاون‌فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل خانه کتاب، رئیس کتابخانه ملی و جمعی از نویسندگان و مدیران فرهنگی در سالن حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در حوزه اخلاق کتاب آرای دانشمندان مسلمان در تعلیم و تربیت و مبانی آن تالیف حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بهشتی و دیگران از انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، در بخش آثار مربوط به  دین و حوزه علوم قرآنی کتاب تفسیر الاثری الجامع تالیف محمد هادی معرفت از موسسه التمهید قم و در حوزه کلام  کتاب خط امان تالیف آیت‌اله محمد امامی کاشانی از دفتر نشر فرهنگ اسلامی به عنوان کتاب‌های برتر برگزیده شدند.
در بخش آثار فلسفه و روان شناسی در حوزه فلسفه اسلامی کتاب رساله فی «الاتحاد العاقل و المعقول» تالیف صدرالدین محمد شیرازی به تصحیح، تحقیق و مقدمه بیوک علیزاده زیر نظر سید محمد خامنه ای از انتشارات بنیاد حکمت اسلامی صدرا انتخاب شد.

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :