آیین گرامی‌داشت هفته پژوهش در پژوهشگاه برگزار شد

۰۱ دی ۱۳۸۶ | ۱۰:۴۰ کد : ۲۵۹۷۳ اخبار
تعداد بازدید:۳۹۲
آیین گرامی‌داشت هفته پژوهش در پژوهشگاه برگزار شد
آخرین روزهای آذرماه مصادف است با ایام هفته پژوهش و روز وحدت حوزه و دانشگاه، که این روزها برای مراکز علمی و پژوهشی سراسر کشور از اهمیت خاصی برخوردار است. این مراکز با برگزاری مراسمهایی در زمینه‌های  مربوط به امور پژوهش، تجلیل و قدردانی از پژوهشگران، همایشها و سمینارها این ایام را گرامی می‌دارند.
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در روز 26 آذر ماه سال جاری مراسم «گرامی‌داشت هفته پژوهش و تجلیل و تقدیر از محققان» را برای قدردانی از زحمات پژوهشگران خود برگزار نمود.
در این مراسم ابتدا حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی رئیس پژوهشگاه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته سال اخیر این مرکز را بیان نمود و این نکته را خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از صد طرح پژوهشی در زمینه علوم انسانی با نگاه اسلامی در پژوهشگاه تهیه شده است و اکنون نیز صد طرح دیگر در این زمینه در حال اجرا می‌باشد.
ایشان با اشاره به رهنمودهای امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص وحدت حوزه و دانشگاه، تحقق آنرا را از ضروریات جامعه علمی کشور دانست و به کوششهای این پژوهشگاه در راه نیل به این  هدف اشاره نمود.
در ادامه مراسم چند تن از محققان پژوهشگاه نظرات خود را در مورد فرایند پژوهش در پژوهشگاه بیان نمودند و سپس دکتر فتحعلی‌خانی معاون پژوهشی پژوهشگاه گزارش خود را در مورد اقدامات یکساله ستاد پژوهش ارائه کرد.
در خاتمه این مراسم از کلیه محققان پژوهشگاه و کارشناسان گروه‌های پژوهشی و ستاد پژوهشی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :