پژوهشگاه در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

۱۴ آبان ۱۳۸۵ | ۰۹:۰۸ کد : ۲۶۰۲۶ اخبار
تعداد بازدید:۳۷۰

چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم از تاریخ 4 مهرماه در مصلای امام خمینی تهران، همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز به کار و در بیست و هفتم اولین ماه از پاییز 85 به کار خود پایان داد. این نمایشگاه از ساعت 10صبح تا ساعت 10شب در معرض دید علاقمندان قرار گرفت. خوشبختانه با تغییر مکان نمایشگاه، امسال فضای وسیع‏تری به بخشهای مختلف اختصاص یافته بود که این امر حکایت از طراحی سنجیده‏تر فضای نمایشگاه داشت.
   چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شامل بخشهای مکتوب، هنری، بین الملل، نرم افزارهای قرآنی، جوانان، دانشجویی، ناشران قرآنی، کودک و نوجوان، نهادها و موسسات قرآنی، ماورا از دریچه سینما، تکریم خادمان قرآن کریم، سرای قرآن و اندیشه، قرآن و رسانه، بانوان ، جشنواره ملی اینترنتی قرآن کریم، صنایع فرهنگی، هنری قرآنی، ارتباطات و اطلاع رسانی، عکس، محافل و مراسمها و نمایشگاه‏های استانی بود.
   در این نمایشگاه 9 هزار عنوان از آثار و فعالیتهای قرآنی در فضایی به مساحت 30هزار متر مربع  به نمایش عموم گذاشته شد .
در بخش مکتوب چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم  210 ناشر قرآنی شرکت دارند که بیش از 10 هزار و 800 عنوان کتاب در زمینه علوم قرآنی و مباحث دینی  را عرضه کردند و در بخش بین الملل نمایشگاه قرآن 21 کشور و 25 میهمان خارجی حضور داشتند.
   پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نیز با حضور در بخش اطلاع‏رسانی این نمایشگاه به معرفی آثار و دستاوردهای خود پرداخت.

 

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۴

نظر شما :