برگزاری دومین نشست کارگروه پژوهش و آموزش ستاد نشر و تبلیغ نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی

۱۳ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۳ کد : ۲۸۸۴۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۶۲

روز گذشته دومین نشست کارگروه پژوهش و آموزش ستاد نشر و تبلیغ نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و امریکای شمالی با مشارکت نمایندگانی از سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز مدیریرت حوزه علمیه قم، جامعه المصطفی (صلوات الله علیه)، مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام)، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه و پژوهشگاه حوزه ودانشگاه در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزارشد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی، در ابتدای این جلسه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در راستای تبیین و ترویج نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و امریکای شمالی ارائه شد.

ترجمه نامه به 50 زبان خارجی، ارسال نامه به کلیه مرتبطین با مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام) در سراسر جهان، ارسال نامه به 83 مسئول بومی در 43 کشور از سوی مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام)، طرح موضوع در برخی از کنفرانس ها و همایش های بین المللی، انتشار شرح اجمالی نامه و تدوین شرح تفصیلی نامه و تبیین کلیدواژه های آن از جمله اقداماتی بود که توسط نمایندگان مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام) و جامعه المصطفی(صلوات الله علیه)بیان شد.

در این جلسه پیشنهاد شد نظام جامع موضوعات با بهره گیری از دیدگاه های صاحب نظران تدوین شده و نامه مزبور در موسم حج تمتع امسال به زبان های مختلف در میان حجاج توزیع شود.

همچنین اعضای کارگروه یاد شده مصوب کردند تا نشست سوم در تهران با میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی در تاریخ 20 مهر ماه سال جاری برگزار شود و تا آن موقع چشم انداز ستاد تدوین شده و بازخوردهای نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و امریکای شمالی توسط کارگروه رصد جمع آوری و ارائه شود.

شایان ذکر است ستاد نشر و تبلیغ نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و امریکای شمالی متشکل از کارگروه سایبری، تبلیغات و انتشارات، ارتباطات، رصد و محتوا که مأموریت کارگروه محتوا در حوزه پژوهش و آموزش است.

آخرین ویرایش۱۴ مرداد ۱۳۹۴

نظر شما :