تفاهم نامه همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

۰۵ مهر ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۳ کد : ۲۹۹۹۳ اخبار
تعداد بازدید:۲۸۶۸
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به منظور توسعه همکاری ها و ارتقا سطح تعاملات علمی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی، هدف از انعقاد این تفاهم نامه ایجاد زمینه های همکاری و مشارکت در انجام فعالیت های علمی، پژوهشی و آموزشی است.

   براساس این تفاهم نامه اجرای طرح های پژوهشی نظری و کاربردی مشترک، مبادله گزارش طرح های تحقیقاتی، ترجمه آثار و ایجاد فرصت های مطالعاتی برای کارشناسان و پژوهشگران و اعضای هیئت علمی طرفین مد نظر است.

   همچنین تبادل نظر و همکاری در برگزاری همایش ها، گردهمایی ها، نشست های علمی تخصصی، کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی و جلسات نقد آثار و همکاری برای ارتقا کیفیت محتوای سایت ها، مجلات علمی طرفین از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

   اطلاع رسانی، مبادله کتب، نشریات و اسناد علمی، برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت مشترک وانتشار کتاب به صورت مشترک از جمله مواردی است که در تفاهم نامه منعقد شده بدان ها تأکید شده است.

   شایان ذکر است تفاهم نامه یادشده در روز اول مهرماه سال جاری به امضای حجج ااسلام و المسلمین نظری رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ودکتر نجف لک زایی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی رسید.

آخرین ویرایش۰۵ مهر ۱۳۹۴

نظر شما :