برگزاری نخستین نشست مشترک دانشجویان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با اعضای هیئت علمی

۰۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۷ کد : ۳۰۰۰۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۵۴۶
صبح امروز نخستین نشست مشترک دانشجویی با حضور دانشجویان مقاطع دکتری و ارشد رشته علوم قرآنی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با دو تن از اعضای هیئت علمی گروه جامعه شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی درابتدای این نشست حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد اسعدی مدیر گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه هدف از برگزاری این نشست را آشنایی دانشجویان با طرح های قرآن محور در حوزه مطالعات اجتماعی و زمینه سازی همکاری پژوهشی آنان با گروه های علوم انسانی با محوریت تحقیقات کاربردی قرآنی بیان کرد.

    سپس حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد داوری و دکتر علی سلیمی از اعضای هیئت علمی گروه جامعه شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به تشریح طرح های گروه جامعه شناسی با محوریت قرآن پرداخته و زمینه های همکاری دانشجویان رشته علوم قرآنی را برشمرده و به سؤالات حاضران پاسخ گفتند.

   گفتنی است گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نظر دارد طی برنامه ای از مدیران و پژوهشگران سایر گروه های علمی پژوهشگاه نیز برای برگزاری جلسات مشابه دعوت نماید و امیدوار است این جلسات به همگرایی بیشتر گروه های علمی در جهت اهداف و رسالت های پژوهشگاه بیانجامد و گامی در جهت پیشرفت پروژه بزرگ تحول قرآن محور علوم انسانی باشد.

آخرین ویرایش۰۹ مهر ۱۳۹۴

نظر شما :