انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام

۱۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۵۱ کد : ۳۰۰۰۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۴۳
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور توسعه همکاری ها و ارتقا سطح تعاملات علمی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی، موضوع این تفاهم توسعه و ارتقا سطح همکاری علمی دوجانبه، بهره گیری بهینه از امکانات موجود، فراهم آوردن اطلاعات دقیق و گردآوری منابع مرجع و پایش مستمر و سیاست پژوهی در افق سیاست های کلی نظام است.

   براساس برخی از بندهای این تفاهم نامه اجرای طرح های پژوهشی نظری و کاربردی، استفاده از توان علمی اساتید دو مرکز، راه اندازی پژوهشکده، اتاق فکر و مراکز علمی و تحقیقاتی مشترک مد نظر است.

   همچنین تبادل نظر و همکاری در برگزاری همایش ها، نشست های علمی تخصصی و همکاری برای ارتقا کیفیت محتوای سایت ها و مجلات علمی طرفین از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

   اطلاع رسانی، مبادله کتب، نشریات و اسناد علمی، برگزاری نمایشگاه کتاب به صورت مشترک وانتشار کتاب به صورت مشترک از جمله مواردی است که در تفاهم نامه منعقد شده بدان ها تأکید شده است.

   شایان ذکر است تفاهم نامه یادشده در روز 6 مهرماه سال جاری به امضای حجت السلام و المسلمین نظری رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دکتر بیک محمدلو مدیر کل همایش و امور پژوهشی کمیسیون های دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام رسید.

آخرین ویرایش۱۲ مهر ۱۳۹۴

نظر شما :