نمایه شدن مجله علمی پژوهشی جستارهای اقتصادی در پایگاه های Econ Lit و EBSCO

۱۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۵۳ کد : ۳۰۰۱۰ اخبار
تعداد بازدید:۳۴۰۷
دو فصلنامه علمی پژوهشی جستارهای اقتصادی با عنوان انگلیسی Journal Of Iran's Economic Essays در پایگاه علمی Econ Lit و EBSCO نمایه شده و تمامی شمارگان مجله در دو پایگاه فوق بارگذاری شده است.

شرکت EBSCO یکی از پیشگامان جهانی دسترسی به اطلاعات از طریق خدمات اشتراک مجلات چاپی و الکترونیکی است که در زمینه تولید و توسعه پایگاهای اطلاعاتی و تحقیقاتی فعالیت می کند و دسترسی پیوسته به بیش از ۱۰۰ پایگاه اطلاعاتی و هزاران مجله الکترونیکی دارد و تعداد زیادی پایگاه اطلاعاتی تمام متن مختص خود دارد. مهم ترین پایگاه هایی که EBSCO در اختیار دارد دو پایگاه business source و academic search full text premier است.

   همچنین پایگاه ECONLIT پایگاه جامع نمایه سازی مقالات، مجلات،کتب و سایر مستندات علمی در طول 120 سال گذشته است. این پایگاه دارای اعتبار بین المللی بسیار بوده و بخش عمده ای از مجلات معتبر اقتصادی دنیا از جمله مجلات نمایه شده در ISI در این پایگاه نمایه شده اند.

   به گزارش واحد خبر روابط عمومی، بر اساس نظام رتبه بندی و ارزیابی نشریات در سال 1393 که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شده سقف امتیاز برای نمایه شدن مجلات در پایگاه Econ Lit یا JEL 20 و برای پایگاه  EBSCO  10 امتیاز است.

   مسئولان این نشریه در تلاش هستند تا آن را در پایگاه SCOPUS و سایر پایگاه های مرتبط نمایه سازی کنند.

   شایان ذکر است دو فصلنامه علمی پژوهشی جستارهای اقتصادی به عنوان نخستین نشریه درباره اقتصاد ایران با رویکرد اقتصاد اسلامی است که توسط پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر می شود.

   علاقه مندان می توانند جهت دیدن مقالات آخرین شماره این نشریه و همچنین آرشیو شماره های پیشین به تارنمای اینترنتی iee.rihu.ac.ir مراجعه نمایند.

آخرین ویرایش۱۲ مهر ۱۳۹۴

نظر شما :