برگزاری نشست علمی امام خمینی(ره) و نظریه روح معنا در تفسیر قرآن

۱۲ مهر ۱۳۹۴ | ۱۲:۵۷ کد : ۳۰۰۱۱ اخبار
تعداد بازدید:۳۵۵۴
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نشست علمی امام خمینی(ره) و نظریه روح معنا در تفسیر قرآن را در روز چهارشنبه 15 مهرماه برگزار می کند.

به گزارش واحد خبرروابط عمومی، این نشست علمی که به عنوان پیش نشست همایش بین المللی قرآن و امام خمینی(ره) است با هدف دانش افزایی پژوهشگران و دانشجویان رشته علوم قرآنی و واکاوی یکی از مسائل مهم در حوزه زبان قرآن و تفسیر برگزارمی شود.

موضوع محوری در این نشست علمی که به سفارش معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و توسط گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می شود؛‌ نظریه روح معنا و نقش تفسیری و تأویلی آن است.

حجت الاسلام و المسلمین استاد یداله یزدان پناه استاد حوزه و دانشگاه به عنوان ارائه کننده و حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی شیروانی دانشیار گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان دبیر علمی در این نشست حضور دارند.

نشست علمی یاد شده روز چهارشنبه 15 مهر از ساعت 8.30 تا 10 در سالن اجتماعات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی قم، پردیسان، بلوار دانشگاه برگزار می شود و شرکت درآن برای کلیه علاقه مندان آزاد است.

آخرین ویرایش۱۲ مهر ۱۳۹۴

نظر شما :