بازدید مسئولان دانشگاه فرهنگیان و پژوهشکده تعلیم و تربیت اسلامی از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

۰۵ آبان ۱۳۹۴ | ۰۹:۰۶ کد : ۳۰۰۲۳ اخبار
تعداد بازدید:۲۸۸۰
روز شنبه 25 مهرماه حجت الاسلام و المسلمین محمد زارعی رضایی سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان قم و سعید خرمی مدیر امور قراردادهای پژوهشکده تعلیم و تربیت اسلامی ضمن بازدید از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در جلسه ای با حضور دکتر عبدالله توکلی معاون توسعه مدیریت و منابع، حجت الاسلام و المسلمین دکتر نوذری مدیر گروه علوم تربیتی، حسین سلطانی مدیر امور مالی و حیدر فروزان رئیس گروه امور پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه شرکت کردند.

   به گزارش واحد خبر روابط عمومی، در این جلسه امضاء تفاهم نامه همکاری بین پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دانشگاه فرهنگیان و انعقاد قرارداد مدیریتی مبنی بر فعال سازی پژوهشکده تعلیم و تربیت اسلامی در استان قم بررسی شد.

   ضمناً پس از بررسی و ارائه نکات اصلاحی مفاد قرارداد و فرایندهای اداری و مالی پشتیبانی مربوطه  مقرر شد پس از اعمال اصلاحات و تأیید کارفرما و مجری طرح، متن نهایی به تأیید مسئولان دو مرکز رسیده وجهت اجرا به به مبادی ذیربط ابلاغ شود.

  همچنین به منظور توسعه بیشتر همکاری ها و تعاملات علمی و بهره مندی هر چه بیشتر از ظرفیت های علمی و اجرایی دو مرکز قرار شد تفاهم نامه همکاری میان پژوهشگاه حوزه ودانشگاه و دانشگاه فرهنگیان منعقد شود.

آخرین ویرایش۰۶ آبان ۱۳۹۴

نظر شما :