همکاری مجله تربیت اسلامی با اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای،‌ فرصت ها و چالش ها

۰۵ آبان ۱۳۹۴ | ۰۹:۰۸ کد : ۳۰۰۲۴ اخبار
تعداد بازدید:۳۱۷۵
مسئولان دوفصلنامه علمی پژوهشی «تربیت اسلامی» و دبیرخانه اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای فرصت ها و چالش ها در خصوص داوری و چاپ مقالات این کنفرانس در مجله «تربیت اسلامی» توافق کردند.

   به گزارش واحد خبرروابط عمومی، دبیرخانه اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای،‌ فرصت ها و چالش ها با ‌هدف ارتقای سطح کیفی مقالات ارائه شده در کنفرانس، با تعدادی از مجلات علمی پژوهشی و علمی ترویجی از جمله دوفصلنامه علمی پژوهشی «تربیت اسلامی» توافق کردند که روند داوری مقالات برتر این کنفرانس در این مجلات تسریع و تسهیل شود. البته پذیرش مقاله در کنفرانس به‌معنی پذیرش آن در این مجلات نیست؛ بلکه نسخه‌ گسترش‌یافته مقالات برتر توسط نویسنده و از طریق دبیرخانه‌ کنفرانس به مجلات مزبور ارائه و داوری مربوطه در مجلات انجام خواهد شد. لکن روند داوری برای این مقالات سریع‌تر و ساده‌تر انجام خواهد گرفت.

   گفتنی است اولین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» توسط دانشگاه اصفهان با مشارکت بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای در تاریخ ۲۸ تا ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ برگزار می شود. این همایش علمی به همراه رویدادهای جانبی آن مانند برگزاری نمایشگاه بزرگ بازی‌های رایانه‌ای ملّی، رویداد بازی‌سازی، کارگاه‌های آموزشی متنوع و لیگ بازی‌های رایانه‌ای، یک رویداد کم‌نظیر علمی فرهنگی در عرصه این رسانه‌ نوین خواهد بود و فرصتی را برای هم‌اندیشی و ارتقاء همکاری میان متخصصان فنی و علوم انسانی کشور و همچنین، نمایش ظرفیت‌های صنعت ملّی بازی‌های رایانه‌ای به مدیران و سیاست‌گذاران فرهنگی و اجتماعی فراهم خواهد آورد.

آخرین ویرایش۰۶ آبان ۱۳۹۴

نظر شما :