برگزاری نشست علمی رویکردهای غربی به تربیت معنوی کودکان

۱۱ آبان ۱۳۹۴ | ۱۰:۱۳ کد : ۳۰۲۱۳ اخبار
تعداد بازدید:۳۵۹۹
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نشست علمی رویکردهای غربی به تربیت معنوی کودکان را در روز چهارشنبه 13 آبان برگزار می کند.

   به گزارش واحد خبر روابط عمومی، هدف از برگزاری این نشست علمی تبیین تربیت معنوی برای کودکان و نقد آن ذکر شده است.image.aspx?t=bank&n=tarbiyatmanavi.jpg

   رویکرد «رایت» (واقع گرایان انتقادی) به تربیت معنوی، رویکرد کل گرایان به تربیت معنوی و نقد دو رویکرد فوق از جمله محورهای نشست مزبور است که توسط معصومه کیانی دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه تربیت مدرس ارائه می شود.

   این که رویکردهای غربی به تربیت معنوی کودک چیست؟ و چه نقدهایی از دیدگاه اسلامی به این مبانی وارد است؟ از جمله سئوالاتی است که فردا در نشست فوق پاسخ داده می شود.

   حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی شیروانی دانشیار گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دکتر محمد فتحعلی خانی استادیار و مدیر گروه فلسفه وکلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان ناقد و حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمود نوذری استادیار و مدیر گروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان دبیر علمی در جلسه یاد شده حضور خواهند داشت.

   گفتنی است نشست علمی «رویکردهای غربی به تربیت معنوی کودکان» فردا چهارشنبه 13 آبان از ساعت 10 تا 12 در سالن جلسات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی قم، پردیسان، بلوار دانشگاه برگزار می شود و شرکت در آن برای عموم علاقه مندان آزاد است.

آخرین ویرایش۱۲ آبان ۱۳۹۴

نظر شما :