به مناسبت هفته پژوهش: مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد

۰۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۰۳ کد : ۳۰۲۳۱ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۰۶
مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه روز دوشنبه 30 دیماه برگزار شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی، در این مراسم که با حضور رئیس، معاونین، رؤسای پژوهشکده ها، اعضای هئیت علمی، محققان و کارکنان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد در 5 بخش از برگزیدگان تجلیل بعمل آمد.

   در بخش عضو هیئت علمی برتر، دکترمجید کافی استادیار و مدیر گروه جامعه شناسی از پژوهشکده علوم اجتماعی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی شیروانی دانشیار گروه فلسفه و کلام از پژوهشکده علوم اسلامی و دکتر مسعود جان بزرگی دانشیار گروه روان شناسی از پژوهشکده علوم رفتاری به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

   در بخش مدیر گروه پژوهشی برتر، حجت الاسلام و المسلمین رمضان محمدی استادیار و مدیر گروه تاریخ به عنوان مدیر گروه برتر و دربخش محققان برتر دکتر علی نقی امیری دانشیار پردیس فارابی دانشگاه تهران و محقق همکار گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دکتر سیدهادی موسوی محقق همکار گروه فلسفه علوم انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند.

   در بخش نشریات نیز حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدکاویانی سردبیر دوفصلنامه علمی پژوهشی «مطالعات اسلام و روان شناسی» به عنوان سردبیر برتر و در بخش کارمند برتر بخش پژوهش، سیدعدنان اسلامی کارشناس گروه علوم تربیتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان افراد برگزیده انتخاب شدند.

   همچنین در این مراسم از مدیران داخلی نشریات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تقدیر بعمل آمد.

آخرین ویرایش۰۱ دی ۱۳۹۴

نظر شما :