انعقاد 5 تفاهم نامه ملی و بین المللی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

۰۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۷ کد : ۳۰۲۳۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۶۵
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به منظور توسعه همکاری های علمی و ارتقای سطح تعاملات خود با مراکز ملی و بین المللی 5 تفاهم نامه همکاری با پژوهشکده حج و زیارت، بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس، سازمان سمت، بنیاد نخبگان نیروهای مسلح و انتشارات الرّسول هندوستان منعقد کرد.

به گزارش واحد خبرروابط عمومی، معرفی اولویت های پژوهشی به طرفین تفاهم نامه، همکاری در برگزاری نشست ها، سمینارها، کرسی های علمی مشترک، مشارکت در تأمین محتوای مجلات و نشریات علمی و همکاری و مشارکت در تألیف و ترجمه متون و منابع موردنیاز برخی از مفاد تفاهم نامه های منعقد شده است.

   در توافق نامه همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با انتشارات الرّسول هندوستان، توافق شده است که تعدادی از آثار پژوهشگاه از جمله روش تفسیر قرآن، سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت علهیم السلام به زبان اردو ترجمه و منتشر شود که هزینه های ترجمه را انتشارات الرّسول و هزینه چاپ و انتشار به صورت مشارکتی پرداخت خواهد شد.

   همچنین بر اساس تفاهم نامه منعقد شده فی مابین پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با بنیاد نخبگان نیروهای مسلح مقرر شده است که پژوهشگاه نسبت به تأمین نیازهای نیروهای مسلح با رعایت اولویت های ملی، توسعه ای و کاربردی اقدام نماید.

آخرین ویرایش۰۹ دی ۱۳۹۴

نظر شما :