برگزاری مراسم تجلیل از خیرین پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با حضور قائم مقام وزیر علوم

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۲۳ کد : ۳۳۴۸۵ اخبار
تعداد بازدید:۳۴۰۰
مراسم تجلیل از اعضای کمیته خیرین پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با حضور دکتر تسلیمی قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی، کمیته خیرین پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با مشارکت تعدادی از خیرین نام آشنای قم آقایان حاج محمود برقعی، حاج حسن بزرگ قمی، حاج عباس محرابی، حاج علی اصغر صیادی و حجج الاسلام و المسلیمن حاج سیدحسن امامی و حاج حسین آقا اشعری تشکیل شده است که در این مراسم از خدمات ارزشمند آنان در مشارکت و معاضدت مالی و معنوی از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تقدیر بعمل آمد.

  همچنین در ادامه این مراسم، آیین کلنگ زنی احداث سردرب پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با حضور دکتر رخشان مهر مدیرکل طرح های عمرانی وزارت علوم و حاج عباس محرابی بانی پروژه برگزار شد.

   پروژه سردرب پژوهشگاه ساختمانی است به ارتفاع تقریبی 19 متر، عرض 12 متر و عمق 8 متر که دارای طراحی مشتمل بر معماری مدرن و سنتی است و مدت زمان اجرای آن 18 ماه برآورد شده و هزینه اجرای آن بالغ بر 7 تا 8 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

  image.aspx?t=bank&n=khaier11.JPGimage.aspx?t=bank&n=khaier15.JPGimage.aspx?t=bank&n=khaier14.JPGimage.aspx?t=bank&n=khaier3.JPG

 

آخرین ویرایش۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

نظر شما :