برگزاری نشست علمی سازمان مطلوب از دیدگاه اسلام

۰۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۷ کد : ۳۳۵۱۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۳۰
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری پژوهشگاه امام صادق علیه السلام نشست علمی سازمان مطلوب از دیدگاه اسلام را در روز چهارشنبه 2 تیرماه برگزار می کند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی این نشست علمی بر اساس طرحی با نام سازمان مطلوب از منظر اسلام (مبانی، اصول، شاخص‌ها و راه‌کارها) است که در آن هدف نهایی بررسی و ارائه آخرین یافته ها (علم مدیریت و مدیریت اسلامی) در مورد سازمان مطلوب با تاکید بر تطییق پذیری با سازمان مورد مطالعه است.

   سئوال اصلی در این تحقیق این است که مبانی، اصول و شاخص‌های سازمان مطلوب بر اساس آموزه‌های اسلام کدام است و راهکارهای کاربردی نمودن آن در ساختار و نظامات سازمان مورد مطالعه چیست؟

   دکتر عبداله توکلی استادیار گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان ارائه کننده و دکتر مجتبی شهمیری، معاون طرح و برنامه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه به عنوان ناظر و دکتر غلامرضا ویسی عضو هیأت علمی پژوهشگاه امام صادق علیه السلام به عنوان دبیر علمی در نشست علمی یاد شده حضور دارند.

   نشست علمی سازمان مطلوب از دیدگاه اسلام فردا چهارشنبه 2 تیر ازساعت 8.30 صبح در محل پژوهشگاه امام صادق علیه السلام برگزار می شود.

آخرین ویرایش۰۱ تیر ۱۳۹۵

نظر شما :