برگزاری نشست علمی مروری بر مفاهیم اصالت و رهبری اصیل

۱۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵ کد : ۳۳۵۷۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۴۳
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نشست علمی مروری بر مفاهیم اصالت و رهبری اصیل و طرح چند پرسش فلسفی را فردا یک شنبه 16 آبان برگزار می کند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی، هدف از برگزاری این نشست علمی معرفی مفاهیم اصالت و رهبری اصیل در ادبیات تحقیقاتی روان شناسی و مدیریت و طرح سئوالاتی برای هم اندیشی درباره امکان پذیری بازبینی مفهوم سازی و نظریه پردازی در این حوزه ها اعلام شده است.

تعریف اولیه ای از رهبری اصیل، تعریف اصالت از منظر روان شناختی، مبانی فلسفی مفهوم اصالت در تحقیقات روان شناسی و پیامدهای رهبری اصیل و چگونگی تأثیرگذاری رهبران اصیل بر پیروان از جمله محورهای اصلی این نشست علمی است که توسط دکتر سیدبابک علوی دانشیار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف ارائه می شود.

پرسش هایی نظیر انسان از زاویه نظام های فلسفی مبتنی بر جهان بینی الهی چیست؟ و شناخت این «خود واقع» تفاوت در جهان شناسی و انسان شناسی چه تأثیری بر روی نظریه پردازی مشابه در حوزه اصالت روان شناختی و رهبری اصیل می گذارد؟ رابطه مفهوم فطرت و اصالت  چه می تواند باشد؟ و یا در نظام های فلسفی مبتنی بر وحدت وجود چه معانی می توان برای مدیران «خودآگاهی» داشته باشد؟ از جمله سئوالات فلسفی است که در این نشست مطرح خواهد شد و ارائه کننده درصدد پاسخگویی بدان هاست.

شایان ذکر است دبیر علمی نشست مروری بر مفاهیم اصالت و رهبری اصیل، دکتر ابوالفضل گائینی استادیار و مدیر گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است.

نشست علمی یاد شده فردا یک شنبه 16 آبان از ساعت 15 تا 17 در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی قم، پردیسان، بلوار دانشگاه، میدان علوم، سالن جلسات برگزارمی شود.

آخرین ویرایش۱۵ آبان ۱۳۹۵

نظر شما :