حضور دو تن از مدیران آموزش عالی استان هرمزگان در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

۱۶ آبان ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۳ کد : ۳۳۵۷۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۹۷
روز پنج شنبه هفته گذشته 13 آبان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه میزبان دوتن از مدیران آموزش عالی استان هرمزگان بود. معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع هرمزگان و مدیر نظارت و ارزیابی مراکز آموزش عالی استان هرمزگان افرادی بودند که در این روز در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه حضور یافتند.

   به گزارش واحد خبر روابط عمومی، دکتر حسین زینلی پور معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع هرمزگان و دکتر موسی جاودان مدیر نظارت و ارزیابی مراکز آموزش عالی استان هرمزگان ضمن بازدید از پژوهشگاه در جلسه ای با معاونت پژوهشی، آموزشی و فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه شرکت کردند.

 در این جلسه ابتدا معاونان دو مرکز به معرفی مراکز خود پرداخته و سپس ظرفیت های تعاملی در موضوعات مرتبط مورد بررسی طرفین قرار گرفت.

   هماهنگی جهت انعقاد تفاهم نامه، شناسایی موضوعات پژوهشی مورد علاقه دو مرکز برای انجام پژوهش های مشترک، استفاده از ظرفیت علمی گروه های پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برای پژوهش در خصوص موضوعات مرتبط با مباحث اسلامی و برگزاری نشست های مشترک در موضوعات مرتبط با مباحث علوم انسانی توسط اساتید هر دو مرکز از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد توافق دکتر عبداله توکلی معاون پژوهشی، آموزشی وفناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دکتر حسین زینلی معاون پژوهشی دانشگاه جامع هرمزگان قرار گرفت.

   همچنین استفاده از ظرفیت دو مرکز دانشگاهی در جهت دانش افزایی اساتید دو مرکز و سایر مراکز آموزش عالی در استان هرمزگان، استفاده از ظرفیت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برای ارتباط بیشتر دانشگاه هرمزگان با سایر مراکز پژوهشی اسلامی در استان قم، استفاده از ظرفیت دانشگاه هرمزگان جهت ارتباط پژوهشگاه با سایر مراکز دانشگاهی در استان هرمزگان و زمینه سازی برای استفاده از ظرفیت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به ویژه گروه علوم تربیتی این پژوهشگاه برای دانش افزایی در دانشگاه فرهنگیان بندرعباس از دیگر موضوعات مورد توافق طرفین بود.

   معرفی نمایندگان دو مرکز جهت شناسایی ظرفیت های تعاملی، تأکید بر همکاری مشترک جهت طراحی روش تحقیق در حوزه علوم انسانی اسلامی و همکاری در جهت تعیین موضوعات برای پایان نامه های دانشجویی و ارائه مشاوره علمی به پایان نامه های مرتبط با موضوعات دینی اسلامی از جمله موضوعاتی بود که در جلسه فی مابین دکتر توکلی و دکتر زینلی پور و دکتر جاودان مورد توافق قرار گرفت.

آخرین ویرایش۱۷ آبان ۱۳۹۵

نظر شما :