افتتاح بیست و دومین شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

۰۷ دی ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۳ کد : ۳۳۶۰۵ اخبار
تعداد بازدید:۹۰۸
بیست و دومین شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، روز چهارشنبه هشتم دی ماه با حضور مسئولان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری افتتاح می شود.

    به گزارش واحد خبر روابط عمومی، با افتتاح این شاخه امکان استفاده از تمامی 4 میلیون مدرک علمی و منابع اطلاعاتی به زبانهای فارسی و انگلیسی و عربی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در کتابخانه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، فراهم می‌شود.

    از این پس کتابخانه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه همچون دیگر شاخه های مرکز منطقه ای در کشور، دسترسی وسیع و بدون محدودیت به متن کامل مقالات الکترونیکی فارسی، مقالات الکترونیکی عربی، مقالات کنفرانس ها، اطلاعات کتابشناختی و متن کامل برخی از پایان نامه های انگلیسی و محتوای پایگاه های موضوعی موجود در وب سایت مرکز منطقه ای را خواهد داشت .

   این منابع شامل بیش از ۲ میلیون مقاله انگلیسی، ۲۴ هزار عنوان مقاله عربی از کشورهای اسلامی،۸۳۰ هزار مقاله فارسی، ۴۶هزار کتاب، ۶۳ هزار مقاله از کنفرانس ها، نقشه ها، پایان نامه ها، ۳۶هزار طرح تحقیقاتی در قالب چکیده و یا متن کامل، ۵۸ هزار عنوان مقاله روزنامه ها و... است.

همچنین ابوالفضل احمدی مدیر کتابخانه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گفتگو با واحد خبر روابط عمومی عنوان داشت: در آینده ای نزدیک‌، اطلاعات پایگاه‌های فوق در دسترس همه محققان مراکز آموزشی و پژوهشی حوزوی و دانشگاهی در سطح استان قم گذاشته می‌شود.

آخرین ویرایش۰۷ دی ۱۳۹۵

نظر شما :