حضور رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

۲۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۵:۵۴ کد : ۳۳۶۴۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۶۴
روز گذشته، چهارشنبه 20 بهمن، دکتر حداد عادل رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی به همراه دبیر و تعدادی از معاونان این شورا از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه دیدار کردند.

   به گزارش واحد خبر روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین نظری رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در جلسه ای که در حاشیه این دیدار با حضور تمام اعضای هیأت علمی این پژوهشگاه شکل گرفته بود، به رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی و همراهان وی، خیر مقدم گفت و سپس در ادامه دکتر حداد عادل در سخنانی هدف از این دیدار را بیان کرد. وی در سخنانش خواستار همکاری پژوهشگاه در تهیه متون درسی کلیه رشته های 15 گانه علوم انسانی که در شورای تحول برای آن ها کارگروه تشکیل شده است؛ شد.

   سپس دکتر عبداله توکلی معاون پژوهش، آموزش و فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با معرفی مختصر پژوهشگاه، ظرفیت ها و توانمندی های این پژوهشگاه را بویژه در حوزه مورد درخواست دکتر حداد عادل بیان کرد و خواستار گسترش همکاری ها بین پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و شورای تحول وارتقای علوم انسانی شد.

   در ادامه این جلسه تعدادی از اعضای هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نظرات شان را درباره شورای تحول و ارتقای علوم انسانی و راه های افزایش همکاری های فی مابین بیان کردند.

 

کلید واژه ها: شورای تحول حداد عادل

آخرین ویرایش۲۳ بهمن ۱۳۹۵

نظر شما :