حضور انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم

۰۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۱ کد : ۳۳۶۶۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۹۰
دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم از امروز آغاز به کار کرد و انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با ارائه بیش از 300 عنوان کتاب در زمنیه های روان شناسی، حقوق، تاریخ اسلام، مدیریت، علوم سیاسی، علوم قرآنی، اقتصاد اسلامی، تربیت اسلامی، فلسفه و کلام، فلسفه علوم انسانی و جامعه شناسی در آن حضور دارد.

   به گزارش واحد خبر روابط عمومی، غرفه انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در طبقه دوم مجتمع ناشران واحد 239 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به آثار در حوزه علوم انسانی است.

   شایان ذکر است دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم با حضور 284 ناشر در 6 بخش دفاع مقدس، حقوق، روان شناسی، کودک و نوجوان، حوزه و زبان‌های خارجی و همچنین 5 نشست تخصصی در زمینه‌های اقتصاد نشر در حوزه کودک و نوجوان، سوگواری شعر فارسی، نمایش آیینی مذهبی ویژه بانوان، کارگاه خط بریل ویژه نابینایان و همچنین کارگاه ویژه ناشنوایان برگزار می‌شود.

   همچنین در این دوره از نمایشگاه برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان با محوریت قصه‌خوانی، کارگاه نقاشی و نجوم در طبقه دو و سه مجتمع برگزار می‌شود.

   این نمایشگاه به مدت 7 روز از 1 اسفند تا 7 اسفند از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 21  پذیرای حضور علاقه‌مند به کتاب و کتاب‌خوانی خواهد بود.

کلید واژه ها: کتاب خبر نمایشگاه

آخرین ویرایش۰۱ اسفند ۱۳۹۵

نظر شما :