برگزاری جلسه میزگرد «روش شناسی اجتهاد دانش دینی و کاربرد آن در مدیریت» و جلسه نقد کتاب «پارادایم اجتهاد دانش دینی(پاد)»

۰۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۰:۲۰ کد : ۳۳۶۶۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۰۲
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری کارگروه مدیریت شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی و انجمن مدیریت اسلامی حوزه علمیه میزگرد «روش شناسی اجتهاد دانش دینی و کاربرد آن در مدیریت» و جلسه نقد کتاب «پارادایم اجتهاد دانش دینی(پاد)» را در روز پنج شنبه 5 اسفند برگزار می کند.

   به گزارش واحد خبر روابط عمومی، سخنران این جلسه علمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حمیدرضا حسنی دانشیار گروه فلسفه علوم انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مؤلف کتاب «پارادایم اجتهاد دانش دینی(پاد)» است.

   حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن نبوی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه، دکتر قاسم انصاری رنانی دانشیار دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی و عضو کارگروه مدیریت شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی و دکتر عبدالله توکلی دانشیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و عضو کارگروه مدیریت شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی اعضای نشست خبرگی این جلسه را تشکیل می دهند.

   همچنین دکتر بهروز دُری دانشیار دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی به عنوان دبیر نشست در این جلسه حضور دارد.

   شایان ذکر است جلسه میزگرد «روش شناسی اجتهاد دانش دینی و کاربرد آن در مدیریت» و جلسه نقد کتاب «پارادایم اجتهاد دانش دینی(پاد)» فردا پنج شنبه 5 اسفند از ساعت 8:30 صبح تا 12 در سالن جلسات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی قم، پردیسان، بلوار دانشگاه، میدان علوم برگزار می شود و شرکت در آن برای کلیه علاقه مندان آزاد است.

کلید واژه ها: مدیریت روش‌شناسی خبر روش اجتهادی پاد پارادایم اجتهاد دانش دینی نقد کتاب میزگرد

آخرین ویرایش۰۴ اسفند ۱۳۹۵

نظر شما :