برگزاری نشست علمی نقد قانون حاکم بر احوال شخصیه اقلیت های دینی و مذهبی از منظر فقه امامیه

۲۲ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۱ کد : ۳۴۱۱۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۸۵
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی و انجمن فقه و حقوق اسلامی نشست علمی نقد قانون حاکم بر احوال شخصیه اقلیت های دینی و مذهبی از منظر فقه امامیه را در روز سه شنبه 24 اسفند برگزار می کند.

   به گزارش و احد خبر روابط عمومی، هدف از برگزاری این نشست علمی، طرح بحث به منظور زمینه سازی برای اصلاح قوانین موجود درباره احوال شخصیه است.

   احوال شخصیه اقلیت های دینی و مذهبی با فرض وحدت و اختلاف در دین و مذهب از جمله محورهای اصلی بحث در این نشست علمی است که توسط حجت الاسلام و المسلمین مصطفی دانش پژوه دانشیار گروه حقوق پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ارائه می شود.

   حجج الاسلام و المسلمین دکتر عزیز اله فهیمی استادیار گروه حقوق خصوصی دانشگاه قم و دکتر سید علی علوی قزوینی استادیار گروه حقوق خصوصی پردیس فارابی دانشگاه تهران به عنوان ناقد در جلسه مزبور حضور دارند.

   دکتر سیداحمد حبیب نژاد دانشیار گروه حقوق عمومی پردیس فارابی دانشگاه تهران به عنوان دبیر علمی نشست یاد شده است که در روز سه شنبه 24 اسفند از ساعت 10 تا 12 در مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی به نشانی قم، خیابان سمیه، خیابان شهید رجایی برگزار می شود...

آخرین ویرایش۲۲ اسفند ۱۳۹۵

نظر شما :