بازدید اعضای دفتر هم اندیشی دانشگاه های آزاد استان مرکزی از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

۰۲ خرداد ۱۳۹۶ | ۱۳:۳۷ کد : ۳۴۲۱۰ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۴۷
روز گذشته، دوشنبه 1 خرداد، اعضای دفتر هم اندیشی دانشگاه های آزاد استان مرکزی از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بازدید کردند.

    به گزارش واحد خبرروابط عمومی، هیأتی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و مدیران فرهنگی آن دانشگاه به ریاست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مرکزی در جلسه ای با حضور رئیس، معاونت پژوهشی، آموزشی و فناوری، رئیس پژوهشکده علوم رفتاری و برخی مدیران گروه های پژوهشی پژوهشگاه حوزه ودانشگاه شرکت کردند.

   در ابتدای این جلسه دکتر عبداله توکلی معاون پژوهشی، آموزشی و فناوری پژوهشگاه حوزه ودانشگاه ضمن خیرمقدم، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه را به طور مختصر برای میهمانان معرفی کرد.

   در ادامه، اعضای دفتر هم اندیشی دانشگاه های آزاد استان مرکزی ضمن ابراز خرسندی از حضور در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نیازهای خود در حوزه علوم انسانی را بیان کردند.

   انجام پروژه های مشترک، همکاری های آموزشی در قالب رسالت دو مرکز، همکاری در رابطه با اساتید نظیر اعطای فرصت مطالعاتی از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی استان مرکزی و برگزاری دوره های پسا دکتری از سوی پژوهشگا حوزه و دانشگاه از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

   همچنین برپایی دوره های خاص پودمانی و معرفت افزایی از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برای اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی استان مرکزی، چاپ آثار مشترک، چاپ مقالات اساتید و دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی استان مرکزی در نشریات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، برپایی نمایشگاهی از آثار پژوهشگاه در دانشگاه های آزاد اسلامی استان مرکزی و خرید و اهدای آثار پژوهشگاه به اساتید توسط دفتر هم اندیشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان مرکزی سایر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

آخرین ویرایش۰۲ خرداد ۱۳۹۶

نظر شما :