پیام تسلیت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله سیدمحمدرضا غروی

۰۳ مهر ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۷ کد : ۳۴۴۸۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۱۹

بسم الله الرّحمن الرّحیم

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

تقارن ارتحال عالم ربانی، استاد بزرگ حوزه‌ی علمیه‌ی تهران، حضرت آیت الله آقای حاج سیّد محمدرضا غروی رحمت‌الله علیه با ایامimage.aspx?t=bank&n=gharvi.jpg سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام نشان از روح بلند معنوی و ارادات ایشان به خاندان عصمت و طهارت دارد و بدون شک فقدان ایشان ضایعه بزرگ و جبران ناپذیری برای حوزه های علمیه بویژه حوزه علمیه تهران می باشد.

آن روحانی جلیل القدر و عبد صالح خداوند تربیت یافته بیت تدین و معرفت و در خانواده ای روحانی و اصیل رشد و تعالی پیدا کرد و در امر کسب معلومات معنوی و دینی جدیت فوق العاده ای داشتند.

آیت الله سیّدمحمدرضا غروی که از شاگردان مبرزّ آیت الله میرزا محمد باقر آشتیانی بود در سال های مبارزه علیه رژیم ستمشاهی نقش ممتازی در هماهنگی نیروهای مذهبی داشته و وکالت تام از مراجع نجف و قم بویژه حضرت امام خمینی«ره» داشتند.

 پژوهشگاه حوزه و دانشگاه این ضایعه ی مؤلمه را به حضرات علمای اعلام و حوزه علمیه تهران و بیوت محترم وابسته و فرزندان روحانی و فاضل ایشان بویژه حضرت آیت الله سیّد محمد غروی تسلیت گفته و غفران و رحمت واسعه‌ی الهی را برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم ازخداوند متعال مسألت می نماید.

                                                                                                        پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

آخرین ویرایش۰۳ مهر ۱۳۹۶

نظر شما :