انتخاب عضو شورای علمی گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در اولین دوره جایزه زنان در علم

۱۵ مهر ۱۳۹۶ | ۰۷:۳۴ کد : ۳۴۴۸۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۶۹۹
دکتر شمس السادات زاهدی عضو شورای علمی گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان یکی از برگزیدگان گروه علوم انسانی «اولین دوره جایزه زنان در علم» معرفی شد.

image.aspx?t=bank&n=%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%85%20%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D8%B2%D8%A7%D9%87%D8%AF%DB%8C.jpg

به گزارش واحد خبر روابط عمومی، «جایزه زنان در علم» از طرف دفتر مشاور وزیر در امور زنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری تعدادی از نهادها و مؤسسات علمی و فرهنگی ملی و بین المللی برگزار می شود که اولین دوره آن در مردادماه امسال در کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

دکتر شمس السادات زاهدی و دکتر منیژه قهرودی تالی به عنوان برگزیدگان گروه علوم انسانی اولین دوره جایزه زنان در علم معرفی شدند.

گفتنی است جایزه زنان در علم جایزه‌ای است که به زنان پژوهشگر علم که در زمینه گسترش مرزهای دانش، خدمت به گسترش ارزش‌های اجتماعی و در راستای توسعه پایدار فعالیت شاخصی داشته باشند، اهدا می‌شود.

شایان ذکر است دکتر شمس السادات زاهدی استاد رشته مدیریت در دانشگاه علامه طباطبایی اولین زنی است که در ایران در  رشته مدیریت موفق به اخذ مدرک دکترا در سال 1355 شده است و از سال 1392 تا کنون عضو شورای علمی گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه می باشد.

چاپ بیش از دویست مقاله به زبان‌های فارسی و انگلیسی در مجله‌های علمی ملی و بین‌المللی، انجام سی طرح پژوهشی، شرکت در ده‌ها کنفرانس و سمینار در داخل و خارج کشور و تألیف نزدیک به بیست عنوان کتاب، بخشی از مهمترین فعالیت‌های علمی ایشان است. 

آخرین ویرایش۱۵ مهر ۱۳۹۶

نظر شما :