بازخوانی اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر در آیات قرآن و روایت های اهل بیت علیهم السلام

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۱ کد : ۳۵۵۷۷ اخبار
تعداد بازدید:۹۶۸
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نگاهی تازه به موضوع «امر به معروف و نهی از منکر» پروژه تحقیقاتی فناوری «بازخوانی اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر در آیات قرآن و روایت های اهل بیت علیهم السلام ـ‌ جایگاه و کارکردهای کنترلی، ساز و کارها و موانع تحقق و اثر گذاری» را اجرا می نماید.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در این طرح تحقیقاتی تنها نیست و  «مؤسسه پژوهشی سبک زندگی آل یاسین» و «پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر» این پژوهشگاه را یاری خواهند کرد.

   ساز و کار همراهی این سه مرکز پژوهشی در اجرای این طرح پژوهشی فناوری در توافق نامه همکاری ای که روز دوشنبه هفته جاری به امضای رؤسای این سه مرکز پژوهشی رسید؛ پیش بینی شده است.

   بر اساس این توافق نامه مدیریت فرآیند تولید و نظارت بر محتوای خروجی پژوهشی طرح بر عهده پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است.

   همچنین مدیریت فرآیند تولید و نظارت بر محتوای خروجی های فناوری طرح بر عهده مؤسسه پژوهشی سبک زندگی آل یاسین خواهد بود.

این پروژه تحقیقاتی و فناوری بزرگ دو گونه خروجی پژوهشی و فناورانه دارد که نگارش سرمقاله ترویجی، 8 مقاله علمی ترویجی، 4 مقاله عملی پژوهشی، 4 جلد رهنامه ، یک جلد درسنامه و نگارش 20 جلد کتابچه  با موضوع امربه معروف و نهی از منکر نمونه هایی از خروجی های پژوهشی این طرح تحقیقاتی است.

   بیل بردها و المان های شهری، پوسترهای نمایشگاهی، اینفوگرافی، بروشورهای آموزشی و تبلیغی، فیلمنامه، بسته ها و محصولات چند رسانه ای،‌ انمیشین و موشن گرافی درباره امر به معروف و نهی منکر از خروجی های فناورانه طرح پژوهشی فناوری « بازخوانی اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر در آیات قرآن و روایت های اهل بیت علیهم السلام» است.

آخرین ویرایش۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

نظر شما :