رونمایی از سامانه جامع مدیریت اطلاعات علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۶ کد : ۳۵۵۸۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۰۶
امروز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه از سامانه جامع مدیریت اطلاعات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه رونمایی شد.

   به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، سامانه جامع مدیریت اطلاعات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در جلسه ای با حضور اعضای شورای پژوهشگاه، هیأت رئیسه، شورای تخصصی پژوهش و فناوری و اعضای هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه توسط حضرت آیت الله غروی رونمایی شد.

   دکتر عبدالله توکلی قائم مقام و معاون پژوهشی، آموزشی و فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در ابتدای این مراسم گفت: تهیه اتوماسیون جامع پژوهش از سال های دور تقریبا از سال 1390 دغدغه خاطر پژوهشگاه بوده است ولی از اواخر سال 1396 این موضوع به طور جدی پیگیری شد و بحمدالله بواسطه تلاش همکاران در این ایام به بار نشست و امروز به یمن نزدیکی به حلول ماه مبارک رمضان این سامانه رونمایی خواهد شد و ان شاء‌الله در نیمه اول خرداد امسال همزمان با ایام میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام رسماً آغاز بکار خواهد کرد.

image.aspx?t=bank&n=002.JPG

 

   وی در ادامه با اشاره به این موضوع که کاربردی بودن این سامانه زمانی اتفاق می افتد که تک تک اعضای هیأت علمی پژوهشگاه در ورود اطلاعات به آن اهتمام داشته باشند افزود: این سامانه در زمینه های ارتقاء، ترفیع و گرنت اعضای هیأت علمی کارآمد خواهد بود و سبب خواهد شد که عملکرد اعضای هیأت علمی، عملکرد گروه ها ، عملکرد پژوهشکده ها و هرگونه اطلاعات آماری راجع به پژوهشگاه به روز و شفاف در اختیار همه اعضاء قرار داشته باشد.

   دکتر توکلی اظهار امیدواری کرد که ان شاء الله با همکاری تمام بخش ها و اعضای هیأت علمی اطلاعات به نحوی وارد سامانه شود تا گزارش سه ماه دوم امسال در قالب این نرم افزار انجام شود.

   در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین نظری رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه اظهار داشت: ما به دنبال شفافیت کار هستیم و این سامانه به ما در این مورد کمک شایانی خواهد کرد و این سامانه در کلیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی که فعالیت پژوهشی می کنند در حال استفاده است.

   سپس در ادامه این مراسم، کارشناسان شرکت عمید رایانه شریف توضیحاتی راجع به کارکرد های مختلف این سامانه ارائه کردند و در پایان آیت الله غروی از این سامانه رونمایی کرده و فعالیت آن در پژوهشگاه رسماً آغاز شد.

آخرین ویرایش۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

نظر شما :