موفقیت دانش آموخته دکتری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در جشنواره «انتخاب رساله های قرآنی برتر»

۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۱ کد : ۳۵۵۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۸۵۳
رساله علی عبدالهی دانش آموخته مقطع دکتری رشته مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در جشنواره «انتخاب رساله های برتر قرآنی» که در حاشیه نمایشگاه قرآن برگزار شد؛ به عنوان رساله برتر معرفی شد.

بر اساس این گزارش، اختتامیه جشنواره انتخاب رساله‌های برتر قرآنی در سالن نشست‌های تخصصی نمایشگاه قرآن ۱۳ خرداد ماه سال جاری با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجج اسلام و المسلمین مهدوی‌راد، رضا مودب، مجید معارف و جمعی از حاضران و اصحاب رسانه برگزار شد.

image.aspx?t=bank&n=jashnvare%20qurani.jpg

   در این دوره از جشنواره انتخاب رساله های برتر قرآنی، ۷۰ رساله دکتری از دانشگاه‌های مختلف به این جشنواره ارسال شد که از این تعداد 55 اثر امکان حضور در جشنواره را داشتند و از این میان پس از انجام داوری های لازم 25 اثر انتخاب و در نهایت 13 رساله مورد پذیرش هیئت داوران قرار گرفته و به مرحله نهایی راه یافت و در آخر چهار اثر پذیرفته شد.

   براساس رأی هیئت داوران، رساله «شناسایی و تبیین مدل‌های رفتاری انسان از منظر قرآن» متعلق به علی عبداللهی دانش آموخته دکتری مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان رساله برتر معرفی شد این رساله به راهنمایی دکتر علی رضائیان در سال 1394 دفاع شده است.

 همچنین رساله «بررسی تطبیقی مبانی نظری ارتباطات در حوزه تربیت از دیدگاه نادینگز و تفاسیر فریقین» متعلق به بهزاد ایزدی به عنوان برگزیده دوم، رساله «دلالت فراقیاسی قرآن ادله و رویکردها و آسیب‌ها» متعلق به محمد خطیبی به عنوان برگزیده سوم و رساله «نقد مستندات قرآنی جریان‌های تکفیری خشونت‌گرا» اثر سیدمهدی رحمتی به عنوان رساله برگزیده چهارم این جشنواره معرفی شدند.

آخرین ویرایش۳۰ خرداد ۱۳۹۷

نظر شما :