کتاب سیره تربیتی پیامبر«ص» و اهل بیت «ع» به چاپ دهم رسید

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۵۶ کد : ۳۵۶۳۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۱۴۹
اقبال خوانندگان به خرید و مطالعه کتاب سیره تربیتی پیامبر«صلی الله علیه و آله» و اهل بیت«علیهم السلام» باعث شد که این کتاب با شمارگان 19000 نسخه به چاپ دهم برسد.

   کتاب سیره تربیتی پیامبر«صلی الله علیه و آله» و اهل بیت«علیهم السلام» از آثار مشترک پژوهشگاه حوزه و دانشگاه وسازمان سمت است که با هدف آشنایی خوانندگان با سیره تربیتی پیامبر«صلی الله علیه و آله» و اهل بیت«علیهم السلام» تألیف شده است. رویکرد این کتاب بیشتر آموزشی بوده و دانشجویان و طلاب از خوانندگان دست به نقد این اثر هستند البته این کتاب برای عموم خوانندگان سودمند بوده چرا که حاوی رهمنودهای عملی در حیطه تربیت فرزند، تربیت اعتقادی، تربیت عبادی و اخلاقی است.

image.aspx?t=bank&n=seire.jpg

 

   دکترمحمد داودی و دکترسیدعلی حسینی زاده دانشیاران گروه علوم تربیتی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نویسندگان این کتاب پر تقاضا هستند.

   این دو نویسنده در مقدمه کتاب خود می گویند: نظر به این که پیامبر«صلی الله علیه و آله» و اهل بیت آن حضرت کامل ترین سرمشق تربیتی بوده بنابراین شیوه های تربیتی پیامبر«صلی الله علیه و آله» و اهل بیت«علیهم السلام» بهترین و کامل ترین الگو برای آموزش و پرورش انسان ها در راه دستیابی به سعادت و پیشرفت هستند.

    گفتنی است کتاب فوق عصاره مجموعه چهار جلدی کتاب سیره تربیتی پیامبر«صلی الله علیه و آله» و اهل بیت«علیهم السلام» است که پیش از این از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تدوین و منتشر شده بود.

   علاقه مندان به مباحث تربیتی بویژه تربیت اسلامی می توانند این کتاب 378 صفحه ای را با قیمت 21500 تومان از کتاب فروشی ها و یا از طریق سایت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی rihu.ac.ir خریداری نموده و از مطالعه آن لذت ببرند.

آخرین ویرایش۲۲ مرداد ۱۳۹۷

نظر شما :