از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه کتاب «اشتغال زنان با تأکید برآسیب ها و اولویت ها» به زودی منتشر می شود

۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۸ کد : ۳۵۶۳۷ اخبار
تعداد بازدید:۷۹۴
معیارها و ضوابط اشتغال زنان از منظر آموزه های دینی چیست؟ آسیب های روان شناختی و تربیتی اشتغال زنان از نگاه علمی و دینی کدام است؟ با توجه به ظرفیت های روان شناختی و جایگاه خانوادگی و اجتماعی زنان، چه شغل هایی برای زنان تناسب دارد و توصیه می گردد؟ برای یافتن پاسخ سئوال های بالا و سئوالاتی از این دست می توانید به کتاب «اشتغال زنان با تأکید بر آسیب ها و اولویت ها» مراجعه نمایید.

کتاب «اشتغال زنان با تأکید بر آسیب ها و اولویت ها» در شش فصل به مبانی نظری و دانشیِ اشتغال زنان، شاخص‌ترین آسیب های خانوادگی و روان شناختی قابل پیش بینی در اشتغال زنان، جنسیت و اشتغال در چشم انداز اسلامی، شاخص‌ترین آسیب های فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی محتمل در اشتغال زنان و اولویت ها و مصلحت اندیشی ها در اشتغال زنان پرداخته است.

   این کتاب اثری از گروه روان شناسی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است که قرار است به زودی روانه بازار چاپ و نشر شود.

   دکتر علی احمدپناهی استادیار گروه روان شناسی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در این کتاب که ماحصل پژوهشی درباره موضوع اشتغال زنان است سعی داشته به صورت کاملا علمی اشتغال زنان و پیامدهای آن را بررسی نماید. این نویسنده سال گذشته هم کتابی با عنوان «روان شناسی زن و مرد» را تألیف کرده است که توسط پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به بازار نشر عرضه شد.

   علاقه مندان به مطالعات حوزه زنان می توانند پس از انتشار این کتاب برای خرید آن به سایت پژوهشگاه حوره و دانشگاه rihu.ac.ir  مراجعه نمایند

آخرین ویرایش۲۳ مرداد ۱۳۹۷

نظر شما :