انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی پژوهشکده علوم اسلامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشکده تاریخ اسلام

۲۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۷ کد : ۳۶۶۷۸ اخبار
تعداد بازدید:۵۶۲
«پژوهشکده علوم اسلامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه» و «پژوهشکده تاریخ اسلام» با هدف توسعه همکاری های علمی و پژوهشی تفاهم نامه همکاری دو جانبه امضاء کردند.

  به گزارش گروه همکاری های علمی این تفاهم نامه در زمینه معرفی اولویت­ های پژوهشی به یکدیگر و همکاری در حوزه های میان رشته­ای، تاریخ اسلام، جریان­های فکری و روش شناسی تاریخ نگاری منعقد شده است.

  براساس آن، استفاده از اساتید یکدیگر و همکاری در برگزاری دوره­های آموزشی و کارگاه های علمی داخلی و بین­المللی، نشست­ها و سمینارهای علمی، همایش ها، ارائه مشاوره و شرکت در کمیته­ها، برگزاری گردهمایی­های علمی داخلی و بین­المللی، همکاری و مشارکت در تألیف و ترجمه متون، تأمین محتوای مجلات و نشریات علمی تخصصی، مشارکت در انتشار کتب و توزیع در سطح داخلی و بین­المللی به صورت مشترک پیش بینی شده است.

   همچنین در اختیار گذاردن تجهیزات و امکانات طرفین و همکاری دو مرکز برای پیشبرد اهداف و طرح­های پژوهشی از دیگر مفاد این تفاهم نامه همکاری است.

   گفتنی است تفاهم نامه یاد شده در روز دوشنبه 16 مهر ماه سال جاری به امضای دکتر منصور داداش نژاد رئیس پژوهشکده علوم اسلامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و خلیل قویدل معاون اداری و مالی و مدیر انتشارات پژوهشکده تاریخ اسلام رسید.

آخرین ویرایش۲۲ مهر ۱۳۹۷

نظر شما :