کتاب سیره تربیتی پیامبر«ص» و اهل بیت «ع» به چاپ یازدهم رسید

۰۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۹ کد : ۳۶۶۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۶۶۱
اقبال خوانندگان به خرید و مطالعه کتاب سیره تربیتی پیامبر«صلی الله علیه و آله» و اهل بیت«علیهم السلام» باعث شد که این کتاب در مدت یک فصل از چاپ دهم به چاپ یازدهم برسد این کتاب در تابستان سال جاری برای دهمین مرتبه تجدید چاپ شد و با توجه به فروش تمام نوزده هزار نسخه چاپ شده هم اکنون برای یازدهمین بار تجدید چاپ می شود.

کتاب سیره تربیتی پیامبر«صلی الله علیه و آله» و اهل بیت«علیهم السلام» از آثار مشترک پژوهشگاه حوزه و دانشگاه وسازمان سمت است که با هدف آشنایی خوانندگان با سیره تربیتی پیامبر«صلی الله علیه و آله» و اهل بیت«علیهم السلام» تألیف شده است. رویکرد این کتاب بیشتر آموزشی بوده و دانشجویان و طلاب از خوانندگان دست به نقد این اثر هستند البته این کتاب برای عموم خوانندگان سودمند بوده چرا که حاوی رهمنودهای عملی در حیطه تربیت فرزند، تربیت اعتقادی، تربیت عبادی و اخلاقی است.

   دکترمحمد داودی و دکترسیدعلی حسینی زاده دانشیاران گروه علوم تربیتی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نویسندگان این کتاب پر تقاضا هستند.

   این دو نویسنده در مقدمه کتاب خود می گویند: نظر به این که پیامبر«صلی الله علیه و آله» و اهل بیت آن حضرت کامل ترین سرمشق تربیتی بوده بنابراین شیوه های تربیتی پیامبر«صلی الله علیه و آله» و اهل بیت«علیهم السلام» بهترین و کامل ترین الگو برای آموزش و پرورش انسان ها در راه دستیابی به سعادت و پیشرفت هستند.

    گفتنی است کتاب فوق عصاره مجموعه چهار جلدی کتاب سیره تربیتی پیامبر«صلی الله علیه و آله» و اهل بیت«علیهم السلام» است که پیش از این از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تدوین و منتشر شده بود.

   علاقه مندان به مباحث تربیتی بویژه تربیت اسلامی می توانند این کتاب 378 صفحه ای را با قیمت 19600 تومان از کتاب فروشی ها و یا از طریق سایت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی rihu.ac.ir  سایت سازمان سمت به نشانی samt.ac.ir و سایت خانه کتاب به نشانی  ketab.ir/rihu خریداری کرده و از مطالعه آن لذت ببرند.image.aspx?t=bank&n=28949.jpg

آخرین ویرایش۰۵ آبان ۱۳۹۷

نظر شما :