تقدیر هیأت امنا از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

۰۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۶ کد : ۳۶۶۹۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۷۴
اعضای هیأت امنای پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در ششمین نشست عادی دوره دوم این هیأت که در روز یکشنبه 11 شهریور سال جاری برگزار شد؛ برای اولین بار از فعالیت ها و اقدامات مؤثر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به صورت ذیل تقدیر و تشکر کردند.

«در ابتدای جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید گزارشی از وضعیت فعلی پژوهشگاه و اقدامات انجام شده در خصوص مذاکرات پیش از دستور جلسات پیشین هیأت امنا ارائه شد که مورد تقدیر و تشکر اعضای هیأت امنا قرار گرفت».

   گفتنی است پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از سال 1392 دارای هیأت امنای اختصاصی است که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان رئیس هیأت امنا، رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان دبیر، قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیأت های امنا و هیأت های ممیزه، رئیس کمیسیون دائمی هیأت های امنا و نماینده ای از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعضای حقوقی هیأت امنای پژوهشگاه حوزه و دانشگاه را شکل می دهند و آیت الله اعرافی، آیت الله غروی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محسن قمی،حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد احمدی(رحمت اله علیه)، دکتر محمدسعید تسلیمی و دکتر مصطفی دلشاد تهرانی اعضای حقیقی هیأت امنای پژوهشگاه حوزه و دانشگاه هستند.

آخرین ویرایش۰۹ آبان ۱۳۹۷

نظر شما :