اولین گردهمایی دانش آموختگان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد

۲۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۵ کد : ۳۶۷۰۲ اخبار
تعداد بازدید:۸۸۸
اولین گردهمایی دانش آموختگان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه روز پنج شنبه 24 آبان با حضور 43 نفر از فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد.

این گردهمایی با هدف فراهم آوردن زمینه های لازم برای راه اندازی انجمن دانش آموختگان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد. برنامه ای که در راستای برنامه پنج ساله و برنامه عملیاتی 1397 پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است.

image.aspx?t=bank&n=fareghotasilan2.JPG

 آگاهی دانش آموختگان از وضعیت فعلی پژوهشگاه، بررسی شیوه های بهره گیری از خدمات آنان مانند ثبت فعالیت های پژوهشی به نام پژوهشگاه و پیشنهاد طرح های پژوهشی به گروه های علمی از جمله اهداف اولین گردهمایی فارغ التحصیلان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بود.

   همچنین پیشنهاد و اجرای طرح های درآمدزا، تسهیل ارتباط با دیگر دانشگاه ها،‌ بررسی شیوه های بهره گیری دانش آموختگان از خدمات پژوهشگاه مانند کتابخانه و دستیاری طرح های پژوهشی و بررسی شیوه های استمرار فعالیت های انجمن دانش آموختگان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از دیگر موضوعاتی بود که در این برنامه دنبال شد.

   بر اساس گزارش دریافتی، دکتر فولادی مدیر تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در ابتدای جلسه ضمن خوش آمد گویی به فارغ التحصیلان حاضر در جلسه به بیان اهداف برپایی این گردهمایی اشاره کرد و سپس دکتر عبداله توکلی قائم مقام و معاون پژوهشی، آموزشی و فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با ارائه گزارش مختصری از عملکرد پژوهشگاه نکاتی در خصوص نظرات ارائه شده بیان کرد. image.aspx?t=bank&n=fareghotasilan1.JPG

آخرین ویرایش۲۶ آبان ۱۳۹۷

نظر شما :