درگاه(پرتال) انگلیسی نشریات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه رونمایی شد

۲۷ آبان ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۲ کد : ۳۶۷۰۸ اخبار
تعداد بازدید:۶۷۲
آیین رونمایی از درگاه(پرتال) انگلیسی نشریات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با حضور رئیس، معاون پژوهشی، آموزشی و فناوری، سردبیران و کارشناسان نشریات و اعضای شورای تخصصی پژوهش و فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه امروز یک شنبه 27 آبان برگزار شد.

بنابر گزارش گروه همکاری های علمی، بهره برداری از درگاه(پرتال) انگلیسی نشریات با هدف ارتقای کیفی و افزایش میزان مشاهده پذیری مقالات نشریات برای مخاطبان بین المللی و نمایه سازی نشریات در پایگاه های معتبر بین المللی از جمله Web of Science، Scopus و ... انجام شده است که به عنوان بخشی از برنامه بین المللی سازی نشریات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قلمداد می شود.

   گفتنی است معاونت پژوهشی، آموزشی و فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در راستای تحقق شناسه های عملکردی مراکز پژوهشی در بخش بین الملل که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ شده است؛ اقدامات مؤثری را انجام داده است.

   بین المللی سازی نشریات پژوهشگاه حوزه ود انشگاه که با هدف ارتقاء جایگاه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در عرصه جهانی تولید علم اجرا شده است از جمله این اقدامات است و در این زمینه تاکنون توفیقات قابل توجهی مانند نمایه سازی نشریات پژوهشگاه در پایگاه های معتبر بین المللی J-Gate، DOAJ، JEL، EBSCO  بدست آمده است.

درگاه(پرتال) انگلیسی نشریات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی journals.rihu.ac.ir  قابل مشاهده است.

آخرین ویرایش۲۷ آبان ۱۳۹۷

نظر شما :