سخنرانی عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در همایش «فساد در ایران: نظام‌مند یا تصادفی؟»

۱۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۳ کد : ۳۶۷۱۶ اخبار
تعداد بازدید:۶۷۹
دکتر عبداله توکلی دانشیار گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در همایش «فساد در ایران: نظام‌مند یا تصادفی؟» با موضوع مبارزه با فساد در پرتو قرآن سخنرانی خواهد داشت.

   این همایش به مناسبت روز جهانی مبارزه با فساد توسط هسته پژوهشی مطالعات سلامت اداری و مبارزه با فساد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران وحمایت برخی از مؤسسات از جمله پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در روز شنبه 17 آذر در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود.

image.aspx?t=bank&n=fesad%20dar%20iran.jpg

   برانگیختن حساسیت جامعه، بویژه جامعه دانشگاهی از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

   همایش «فساد در ایران: نظام‌مند یا تصادفی؟» سخنرانان دیگری هم دارد افرادی نظیر علی ربیعی با موضوع روش های کارآمدسازی مبارزه با فساد، دکتر حسن عابدی جعفری با موضوع رسالت نهاد علم در مبارزه با فساد، دکتر محمدسعید تسلیمی با موضوع روش شناسی مبارزه با فساد و محمود صادقی با موضوع شفافیت پارلمانی در این همایش سخنرانی خواهندکرد.

   همچنین حمید بهلولی، ابراهیم حاجیانی، پروانه سلحشوری، محمد مالجو، علی اصغر پورعزت، داود حسینی هاشم زاده و حسن محدثی از دیگر سخنرانان همایش یادشده هستند.

   حسین راغفر، محمد فاضلی و فرشاد مومنی هم به مناسبت روز جهانی مبارزه با فساد در همایش «فساد در ایران: نظام‌مند یا تصادفی؟» که روز شنبه 17 آذر از ساعت 13 تا 20 در تالار الغدیر، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود؛ سخنرانی خواهند داشت.

آخرین ویرایش۱۲ آذر ۱۳۹۷

نظر شما :