شرکت عضو هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در همایش بین المللی «مشاوره و مراقبت معنوی مذهبی»

۱۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۹ کد : ۳۶۷۲۱ اخبار
تعداد بازدید:۵۵۷
عضو هیئت علمی گروه روان‌شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در همایش بین المللی «مشاوره و مراقبت معنوی مذهبی» دانشگاه مرمره استانبول که از تاریخ 30 آبان تا 3 آذرماه سال جاری برگزار شد؛ شرکت کرد.

به گزارش گروه همکاری های علمی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر مسعود آذربایجانی عضو هیأت علمی گروه روان‌شناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، ضمن حضور در همایش بین المللی «مشاوره و مراقبت معنوی مذهبی» در دانشگاه مرمره استانبول به ارائه مقاله با عنوان «مراقبت معنوی بیماران سرطانی بر اساس دعا و رویکرد شناخت درمانی اسلامی» پرداخت و آخرین دستاوردهای علمی خود را در این حوزه مطالعاتی برای صاحبنظران بین المللی بیان کرد.

   دانشگاه مرمره استانبول این همایش را با حضور اندیشمندان برجسته خارجی از 30 آبان تا 3 آذر ماه سال جاری برگزار کرد و شرکت کنندگان به مدت سه روز در برنامه های متنوع این رویداد علمی حضور یافته و آخرین دستاوردهای علمی خود را ارائه نمودند.

   همچنین بازدید از دانشگاه مرمره و اماکن سیاحتی و فرهنگی شهر استانبول از دیگر برنامه های این رویداد علمی بود.

   گفتنی است برگزارکنندگان این رویداد علمی تمامی هزینه‌های سفر اندیشمندان و اساتیدی که مقالات آنها در این رویداد علمی پذیرفته شده بود، شامل بلیط رفت و برگشت، اقامت و پذیرایی و همچنین برنامه‌های سیاحتی در شهر استانبول را بر عهده داشتند.

آخرین ویرایش۱۷ آذر ۱۳۹۷

نظر شما :