جلسه نقد طرح پژوهشی «سیره و زندگانی امام هادی علیه السلام» برگزارمی‌شود

۲۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۹ کد : ۳۶۷۳۲ اخبار
تعداد بازدید:۷۴۵
گروه تاریخ اسلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه جلسه نقد «سیره و زندگانی امام هادی علیه السلام» را در روز سه شنبه 27 آذر برگزار می‌کند. این طرح به عنوان یکی از طرح های کلان‌طرح «سیره و زندگانی ائمه علیهم السلام» است که توسط این گروه در حال اجراست.

   حجت الاسلام والمسلمین قاسم خانجانی، استادیار گروه تاریخ اسلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان ارائه کننده در این پژوهش سعی نموده تا زوایای مختلف تاریخ زندگی امام هادی(ع) را مورد بررسی قرار دهد تا بتواند تصویر روشنی را از سیره، زمانه و زندگی آن حضرت ارائه کند و در نتیجه به شکل مؤثری در زمینه شناخت بهتر و الگو قرار دادن آن حضرت گام بردارد.image.aspx?t=bank&n=emam%20HADI_001.jpg

   دکتر نعمت‌اله صفری فروشانی، عضو هیئت علمی جامعه المصطفی(ص)، حجت الاسلام و المسلمین رمضان محمدی، دکتر منصور داداش نژاد، حجت الاسلام دکتر حسین حسینیان‌مقدم، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا هدایت‌پناه و حجت الاسلام و المسلمین حسین مرادی‌نسب اعضای هیئت علمی گروه تاریخ اسلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان ناقد در این جلسه نقد حضور دارند.

جلسه نقد یادشده روز سه شنبه 27 آذر از ساعت 7:30 تا 10 صبح در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی پردیسان، بلوار دانشگاه، میدان علوم برگزار می شود.

آخرین ویرایش۲۵ آذر ۱۳۹۷

نظر شما :