معاون پژوهشی، آموزشی و فناوری پژوهشگاه منصوب شد

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۴ کد : ۳۶۷۶۹ اخبار
تعداد بازدید:۷۶۸
حجت الاسلام و المسلمین دکتر علیمحمد حکیمیان رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه طی حکمی دکتر مجید کافی عضو هیئت علمی و مدیر گروه جامعه‌شناسی پژوهشگاه را به سمت معاون پژوهشی، آموزشی و فناوری منصوب کرد.

در حکم انتصاب دکتر مجید کافی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب حضرتعالی در حوزه علوم انسانی اسلامی و مدیریت عالی پژوهش، به سمت معاون پژوهشی، آموزشی و فناوری منصوب می‌شوید.image.aspx?t=bank&n=Dr.KAFI.JPG

   استفاده از ظرفیت موجود در حوزه علمیه قم، پژوهشگاه‌های حوزوی، انجمن‌های دینی و دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی، واحدهای فناور، مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان برای تعالی در حوزه علوم انسانی اسلامی، رئوس برنامه‌هایی است که مورد انتظار رئیس پژوهشگاه است.

   رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، محقق ساختن اهداف مدنظر رهبری معظم انقلاب در حوزه علوم انسانی و رعایت اسناد بالادستی نظام و سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق اسلامی سازی علوم انسانی را در حکم معاون پژوهشی مورد تأکید قرار داده است.

 image.aspx?t=bank&n=kafihokm.jpg  همچنین توجه به رویکرد دولت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پژوهشگاه در عرصه فعالیت‌های بین المللی نیز از دیگر تأکیدات رئیس پژوهشگاه است که در حکم دکتر مجید کافی آمده است.

آخرین ویرایش۲۱ بهمن ۱۳۹۷

نظر شما :