بازدید رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۳ کد : ۳۶۸۰۵ اخبار
تعداد بازدید:۷۷۹
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر لک‌زایی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی روز یک شنبه 12 اسفند از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بازدید نمودند.
بازدید رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر لک‌زایی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه  بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین حکیمیان «رییس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه» ضمن خیرمقدم و خوش‌آمدگویی به حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر لک‌زایی رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و هیأت همراه اظهار داشتند: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگرفته از تفکرات امام راحل و مقام معظم رهبری می‌باشد.

image.aspx?t=bank&n=Drl.lakzaei.JPG

وی با بیان اینکه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه آمادگی تعامل با تمام پژوهشگاه‌ها و انعقاد تفاهم‌نامه را دارد ابراز داشتند:

تفاهم‌نامه‌ منعقده شده بین پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درسال 1394 دارای هشت ماده است  که لازم است موارد آن اجرایی شود، خصوصاً مباحث مربوط به فناوری پژوهش و  امور بین‌الملل.

آقای دکتر حکیمیان در پایان ابراز امیدواری کردند با توجه ظرفیت خوبی که در مراکز علمی حوزه علمیه قم وجود دارد، بتوان با تعامل با یک‌دیگر به نظام اسلامی کمک نمود.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر لک‌زایی «رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» ضمن تشکر از بذل محبت ریاست محترم پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، انتصاب ایشان را تبریک گفتند و ابراز داشتند: همیشه  تعامل و ارتباط بین دو پژوهشگاه برقرار بوده است، امیدواریم که در این دوره سطح همکاری بین دو مرکز ارتقاء یابد ؛ زیرا این دو پژوهشگاه به لحاظ فیزیکی جدا هستند اما اهداف مشترکی را دنبال می‌کنند و ظرفیت‌های مناسبی برای تعامل و همکاری بین دو پژوهشگاه وجود دارد.

در این جلسه که با حضور آقایان: حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسینی رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی، دکتر منصور داداش نژاد رئیس پژوهشکده علوم اسلامی،  دکتر محمد شجاعيان معاون توسعه مدیریت و منابع پژوهشگاه، حجت الاسلام و المسلمین  احسان سرخه اي رئیس گروه فناوری اطلاعات و فرهاد سلطانی از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوب‌نژاد، دکتر اسفندیار، حجت‌الاسلام والمسلمین تیموری و غریب از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد بر اجرای تفاهم‌نامه مشترک و معرفی نماینده دو پژوهشگاه جهت اجرایی‌سازی تفاهم‌نامه، تأکید شد. و در اولین گام اجرایی کردن تفاهم نامه حجت الاسلام والمسلمین سرخه ای و اقای فرهاد سلطانی از طرف پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و جناب اقای دکتر اسفندیار از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی معرفی شدند و قرار شد گزارش همکاریها در جلسات فی مابین معاونتهای پژوهشی و روسای دو مرکز مورد بررسی قرار گرفته و توسعه همکاری دو مرکز  بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

آخرین ویرایش۱۳ اسفند ۱۳۹۷

نظر شما :