بازدید استاد رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه توبینگن آلمان از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۵ کد : ۳۶۸۳۲ اخبار
تعداد بازدید:۹۴۳
دکتر صدیقه خوانساری موسوی از اساتید رشته زبان و ادبیات فارسی در دانشکده مطالعات اسلامی و شرق شناسی و متخصص در مطالعات تطبیقی اسلام و غرب دانشگاه توبینگن آلمان از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه دیدار کرد.

image.aspx?t=bank&n=%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D9%85%D9%88%D8%B3%D9%88%DB%8C.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه دکتر صدیقه خوانساری موسوی از اساتید رشته زبان و ادبیات فارسی در دانشکده مطالعات اسلامی و شرق شناسی و متخصص در مطالعات تطبیقی اسلام و غرب دانشگاه توبینگن آلمان از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه دیدار کرد. ایشان در این دیدار ضمن تاکید بر ادامه همکاری جهت آشنایی بیشتر با پژوهشگاه و دستاوردهای علمی آن به خلأ بزرگ حضور آثار علمی با رویکرد معرفی دیدگاه های اصیل شیعه و اهل بیت (ع) در آلمان اشاره نمودند.

دکتر موسوی برای همکاری با پژوهشگاه در زمینه معرفی این نهاد به جامعه علمی آلمان و همکاری در زمینه ترجمه و نشر برخی آثار که بیشترین نیاز جامعه علمی و دینی آن کشور هست، تأکید داشتند. از جمله حوزه های مورد تأکید ایشان معرفی مکتب اهل بیت (ع) و امامان شیعه از منظری علمی و همچنین مباحث زن و خانواده است.

استاد رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه توبینگن آلمان آمادگی خود را جهت همکاری در زمینه های مختلف از جمله معرفی پژوهشگاه و دستاوردهای علمی آن به زبان آلمانی در قالب بروشور و تلخیص و ترجمه برخی آثار، اعلام نمودند.

آخرین ویرایش۳۱ فروردین ۱۳۹۸

نظر شما :