برگزاری اولین نشست کارگروه بررسی سر فصل دوره دکتری شهر سازی اسلامی شورای تحول علوم انسانی در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۵ کد : ۳۶۸۳۶ اخبار
تعداد بازدید:۶۷۴
اولین نشست کارگروه بررسی سر فصل دوره دکتری شهر سازی اسلامی شورای تحول علوم انسانی دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه اولین جلسه کارگروه بررسی سر فصل دوره دکتری شهر سازی اسلامی شورای تحول علوم انسانی در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه  با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حکیمیان رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دکتر محمدتقی پیربابایی قائم مقام رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز در محل پژوهشگاه برگزار شد.

با ماموریتی که شورای تحول علوimage.aspx?t=bank&n=%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%20(2).jpgم انسانی برای تغییر سر فصل های رشته مهندسی شهر سازی اسلامی به  دانشگاه هنر اسلامی تبریز، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و کمیسیون معماری شهر سازی شورای تحول محول کرده این سرفصل ها توسط کارگروهی متشکل از متخصصین حوزه شهرسازی و اساتید حوزوی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در این نشست ابعاد مختلف این طرح مورد نقد و بررسی قرار گرفت و رویکردها، دیدگاه ها و مبانی اصلی طرح مشخص و بنا شد در کمیته ای که در قم تشکیل خواهد شد ابعاد بیشتری از این طرح بررسی شود و در نهایت پس از تایید کارگروه، کلیات طرح نهائی به شورای تحول علوم انسانی ارائه شود.

در این جلسه دکتر میر غلامی رئیس دانشکده معماری و شهر سازی، دکتر مولائی و دکتر ابراهیمی اعضای هیئت علمی دانشگاه هنر اسلامی تبریز و دکتر کافی معاون پژوهشی و فناوری و حجت الاسلام و المسلمین دکتر شجاعیان معاون توسعه مدیریت و منابع پژوهشگاه حوزه و دانشگاه  و دکتر رئیسی عضو هیئت علمی دانشگاه قم حضور داشتند.

آخرین ویرایش۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظر شما :