برنامه های پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۳ کد : ۳۶۸۴۰ اخبار
تعداد بازدید:۶۹۷
معاون مدیریت امور پژوهشی و همکاری های علمی، برنامه های حضور پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را تشریح کرد.

روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت‌وگویی را با موضوع«برنامه های حضور پژوهشگاه حوزه و دانشگاه  در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» با آقای فرهاد سلطانی معاون مدیریت امور پژوهشی و همکاری های علمی پژوهشگاه ترتیب داده است که متن این گفت‌وگو به شرح ذیل می باشد:

ـ با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر از این که وقت خود را در اختیار ما قرار دادید.

ـ با توجه به برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین الملی کتاب تهران بفرمایید که پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با چه کیفیت و کمیتی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت؟ میزان استقبال در سال های گذشته چطور بوده است؟image.aspx?t=bank&n=%D9%85%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%87%20(1).jpg

بسم الله الرحمن و رحیم.

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با بهره گیری از تجارب حضور فعالانه خود در  عرصه نمایشگاهی کشور،  بر آن است ضمن ارائه و معرفی آثار جدید خود در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران،  نسبت به عرضه و توزیع مجموعه آثار خود به اساتید، طلاب حوزه علمیه و دانشجویان و علاقه مندان به آثار حوزه علوم انسانی مبتنی بر دیدگاه های اسلامی اقدام نماید. از این رو، پژوهشگاه ضمن ارائه 41 عنوان اثرجدید تولید شده در سال 1397، 400 عنوان از آثارعلمی منتشر شده خود را در دو بخش دانشگاهی و ناشران عمومی عرضه نموده است.

بنا بر گزارش همکاران محترم که در نمایشگاه های سنوات گذشته شرکت نموده اند، استقبال از غرفه های مستقر در نمایشگاه بستگی فراهم بودن زیرساختهای نمایشگاهی و اطلاع رسانی مناسب به مخاطبین دارد. با توجه به اطلاع رسانی که همکاران محترم روابط عمومی بعمل آورده اند امیدواریم مخاطبین اصلی پژوهشگاه که اساتید، طلاب و دانشجویان می باشند از غرفه پژوهشگاه بازدید نموده و استقبال خوبی از آثار عرضه شده در نمایشگاه به عمل آورند. فرصت را مغتنم شمرده به اطلاع علاقه مندان به آثار پژوهشگاه می رسانم، با عنایت به سیاست های حمایتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، علاقه مندان می توانند ضمن استفاده از بن کارت های توزیع شده،  آثار پژوهشگاه را با تخفیف 20 درصد خریداری نمایند.

ـ آیا برنامه ویژه ای هم برای این نمایشگاه از سوی پژوهشگاه در نظر گرفته شده است یا خیر؟

بله همانطور که گفته شده پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سال 1397 موفق به تولید، چاپ و نشر 41 عنوان اثر جدید پژوهشی و حسب تجدید چاپ بیش از ۶۰ عنوان اثر حسب کشش و درخواست بازار کتاب شده است. از این رو با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، رونمایی از 13 عنوان اثر جدید و برگزیده خود را در دستور کار قرارداده است. که آئین رونمایی از آثار پژوهشگاه روز جمعه ۶ اردیبهشت ماه از ساعت 15 الی 16:30 سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب در مصلی تهران برگزار می شود.

رونمایی از 13 اثر برگزیده

 آئین رونمایی از آثار برگزیده پژوهشگاه در محل سرای اهل قلم بخش دانشگاهی برگزار می شود. در این بخش از ۱۳ عنوان اثر جدید پژوهشگاه که در فرایند ارزیابی توسط متخصصین مجرب موفق به احراز بالاترین امتیاز شده اند با حضور اساتید و اعضای هیأت علمی پژوهشگاه و مؤلفین آثار و اصحاب رسانه رونمایی می شود.

علاوه بر آن طبق هماهنگی انجام شده برگزاری نشستی علمی - تخصصی با عنوان «احوال شخصیه و قانون حاکم در حقوق ایران»  تدارک دیده شده است که توسط حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای مصطفی دانش پژوه از اعضای هیأت علمی گروه حقوق پژوهشگاه برگزار می شود. در پایان ضمن دعوت از اساتید و دانشجویان و بازدید کنندگان محترم جهت حضور در مراسم رونمایی از آثار پژوهشگاه از ایشان جهت بازدید از آثار پژوهشگاه در غرفه 86-F1 در بخش دانشگاهی و غرفه پژوهشگاه در بخش ناشران عمومی راهرو ۲۵ دعوت می نماییم.

ـ عرض تقدیر و تشکر داریم از این که وقت خود را در اختیار روابط عمومی پژوهشگاه قرار دادید، برای شما آرزوی موفقیت و بهروزی داریم.

بنده هم از شما و همکاران حوزه روابط عمومی  که نقش عمده ای در حوزه معرفی علوم انسانی به جامعه هدف ما ایفا می کنید، کمال تقدیر و تشکر را داشته و برای شما بهترین ها را آرزو می کنم.

 

آخرین ویرایش۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظر شما :