نشست علمی «نگاه معرفت شناختی به سیر تطور مکاتب اقتصادی و الزامات شکل گیری مکتبی دیگر»

۱۵ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۱ کد : ۳۶۸۸۸ اخبار
تعداد بازدید:۸۵۶
طی نشستی علمی در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه «نگاه معرفت شناختی به سیر تطور مکاتب اقتصادی و الزامات شکل گیری مکتبی دیگر» تبیین می شود

Capture.JPG

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه نشست علمی تخصصی «نگاه معرفت شناختی به سیر تطور مکاتب اقتصادی و الزامات شکل گیری مکتبی دیگر» را برگزار می کند.

در این نشست دکتر محمود متوسلی، استاد گروه اقتصاد دانشگاه تهران با ارائه دو مقاله با عناوین «پیش درآمدی بر فرآیند خلق بی بدیل(ناولتی) در توسعه اقتصادی و کارآفرینی» و «نگاهی معرفت شناختی به جایگاه و منشاء ناولتی در توسعه اقتصادی» نگاه معرفت شناختی به سیر تطور مکاتب اقتصادی و الزامات شکل گیری مکتبی دیگر، را تبیین خواهد کرد.

دکتر عطااله رفیعی آتانی ، استادیار گروه اقتصاد دانشگاه علم و صنعت و  حجت الاسلام والمسلمین حسن آقا نظری، استاد گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از دیگر سخنرانان این نشست معرفی شده اند. حجت الاسلام دکتر علیرضا لشکری، استادیار گروه اقتصاد پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نیز دبیری علمی این نشست تخصصی را به عهده دارد.

این نشست سه شنبه 18 تیرماه 1398  از ساعت 9 تا 11 در سالن جلسات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به آدرس قم، پردیسان، میدان علوم برگزار می شود و شرکت برای عموم علاقه مندان آزاد می باشد.

فایل مقالاتی که در نشست ارائه خواهند شد به پیوست خبر می باشد

 

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گروه اقتصاد اقتصاد اسلامی اندیشه اقتصادی علم اقتصاد ناولتی مکاتب اقتصادی معرفت شناسی

آخرین ویرایش۱۵ تیر ۱۳۹۸

نظر شما :