پیام تسلیت ریاست پژوهشگاه به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین اسکندری

۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۴ کد : ۳۶۹۳۷ اخبار
تعداد بازدید:۷۵۹
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علی محمد حکیمیان ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین اسکندری پیام تسلیت صادر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علی محمد حکیمیان ریاست پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به مناسبت درگذشت  حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین اسکندری پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن پیام ایشان آمده است:

بسمه تعالیCapture2.JPG
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت دانشمند متخلق و فاضل، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین اسکندری را که عمر گرانبهایش را صرف توسعه دانش و دین‌گستری کرد،‌ به حوزه‌های علمیه و جامعه دانشگاهی کشور تسلیت عرض می‌کنم.
مرحوم اسکندری از آغازین روزهای دفتر همکاری حوزه و دانشگاه تا واپسین روزهای عمرش در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دیگر مراکز علمی و دانشگاهی صرف توسعه و ترویج علم نموده و لحظه ای از این ماموریت مهم باز نایستادند. ایشان از موثرترین عوامل تشکیل گروه علوم سیاسی پژوهشگاه و تولید آثار فاخر و مورد نیاز جامعه علمی بودند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده گرانقدرش، جامعه علمی کشور به ویژه همکاران پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، رحمت و مغفرت جاودان را برای آن مرحوم و صبر و شکیبائی را برای بازماندگان ایشان از درگاه خداوند منّان مسالت دارم.

 علی محمد حکیمیان
رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

 

آخرین ویرایش۳۰ شهریور ۱۳۹۸

نظر شما :