رونمائی از آخرین اثر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین اسکندری

۰۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۵ کد : ۳۶۹۴۰ اخبار
تعداد بازدید:۹۲۱
همزمان با مراسم هفتمین روز درگذشت عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی برگزار می شود
رونمائی از آخرین اثر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین اسکندری

%D9%85%D8%B1%D8%AD%D9%88%D9%85%20%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D9%86%D8%AF%D8%B1%DB%8C%20(1).JPG

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مراسم رونمائی از آخرین اثر مرحوم حجت السلام والمسلمین محمد حسین اسکندری روز پنجشنبه 4 مهر سال جاری همزمان با مراسم هفتمین روز درگذشت ایشان برگزار می شود.

مرحوم اسکندری از روزهای ابتدائی شکل گیری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تا اواسط سال 1397 به عنوان عضو هیئت علمی و مدیر گروه علوم سیاسی پژوهشگاه فعالیت داشتند.9 اثر از ایشان در رشته علوم سیاسی در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به چاپ رسیده و کتاب «درآمدی بر حقوق اساسی» در دومین همایش كتاب سال حوزه به عنوان اثر برگزیده انتخاب شده است، وی روز جمعه 29 شهریور بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

مراسم هفتمین روز در گذشت ایشان روز پنج شنبه 4 مهر سال جاری از ساعت 16 تا 17:30 در مسجد انصار المهدی(عج) واقع در قم، باجک، خیابان لواسانی، انتهای کوچه 15 برگزار می شود.

 پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ضمن ابراز همدردی با خانواده ایشان، یاد و خاطره آن مرحوم را گرامی می دارد.

کلید واژه ها: پژوهشى در موضوع قـدرت؛ انواع ، منابع ، پیامدها و کنترل آن سیری در حاکمیت (جلد اول) سیری در حاکمیت (جلد دوم) مبانی اندیشه سیاسی در اسلام (جلد اول) مبانی اندیشه سیاسی در اسلام (جلد دوم) مبانی اندیشه سیاسی در اسلام(جلد سوم): مبانی انسان شناختی درسنامه مبانی اندیشه سیاسی در اسلام

آخرین ویرایش۰۲ مهر ۱۳۹۸

نظر شما :