در بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مطرح شد

۲۰ آذر ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۳ کد : ۳۷۰۰۰ اخبار
تعداد بازدید:۵۷۴
دکتر نوربخش رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بازدید نمود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نقل از مدیریت بودجه و تشکیلات، دکتر نوربخش رئیس سازمان مدیریت و %D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%A8%D8%AE%D8%B4%20(1).JPGبرنامه ریزی استان قم از پژوهشگاه بازدید نمودند.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین دکتر حکیمیان رئیس پژوهشگاه ضمن خوش آمدگویی، به معرفی پژوهشگاه و دستاوردهای علمی آن ازجمله آثار علمی منتشره، مرکز مشاوره خانواده، اقدامات دفتر تسهیلگری و توسعه محلی در محلات حاشیه نشین(امین آباد قم) و طرح ملی پاکسازی و مقاوم سازی مناطق روستائی و شهری استان هرمزگان از اعتیاد به مواد مخدر و طلاق پرداختند و از سازمان مدیریت و برنامه ریزی درباره رفع مشکلات موجود پژوهشگاه از جمله: تنگناهای مالی و بودجه ای، بهبود فضای فیزیکی، توسعه زیرساخت های فناوری، درخواست کمک نمودند.

دکتر نوربخش ضمن خرسندی از حضور در این مرکز از عملکرد قابل قبول پژوهشگاه در راستای ماموریت ها و تولید آثار علمی فاخر، اعلام رضایت نموده و در ادامه برنامه از مرکز مشاوره خانواده، کتابخانه بازدید کردند و از نزدیک با وضعیت در دست احداث سالن آمفی تئاتر و مح%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1%20%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%A8%D8%AE%D8%B4%20(2).JPGوطه پژوهشگاه آشنا شدند.

در پایان نوربخش اظهار امیدواری کردند در صورت امکان و با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور به پژوهشگاه در حل مشکلات کمک خواهد نمود.

در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین  دکتر شجاعیان معاون اداری، مالی و مدیریت منابع، دکتر کافی معاون پژوهشی، آموزشی و فناوری از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و حجت الاسلام و المسلمین دکتر آفتابی کارشناس بودجه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی حضور داشتند.

آخرین ویرایش۲۰ آذر ۱۳۹۸

نظر شما :