برگزاری جلسه نقد کتاب مبارزه با فساد اداری با رویکرد اسلامی

۱۳ آذر ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۳ کد : ۳۷۰۰۳ اخبار
تعداد بازدید:۴۰۳
نخستین نشست گفتمان علمی انقلاب اسلامی استان لرستان همراه با جلسه نقد کتاب مبارزه با فساد اداری با رویکرد اسلامی برگزار شد.

این نشست که به همت دبیرخانه شورای گفتمان علمی انقلاب اسلامی وحوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد خرم آباد و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه روز دوشنبه ۱۱ آذر ماه ۱۳۹۸ در سالن جلسات دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد کتاب « مبارزه ب%D9%86%D9%82%D8%AF%20%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8%20%D9%81%D8%B3%D8%A7%D8%AF%20%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpgا فساد اداری با رویکرد اسلامی » تألیف حجت الاسلام دکتر ابوطالب خدمتی با حضور دبیر علمی جلسه : دکتر محمد حکاک و ناقدان: دکتر حجت وحدتی و حجت الاسلام دکتر محمد رضا خدایی مورد بررسی و نقد قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام مرادیان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری این نشست گفت: در بحث گفتمان علمی انقلاب اسلامی ۱۴ مرکز از جمله حوزه علمیه ،آستان قدس رضوی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی ... مشارکت دارند.

حجت الاسلام مرادیان اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع گفتمان علمی انقلاب اسلامی این کتاب از بین ۲۵۰۰ عنوان کتاب و مقاله برگزیده شده و با توجه به اهمیت موضوع فساد اداری کتاب « مبارزه با فساد اداری با رویکرد اسلامی » برای نقد انتخاب شد.
سپس دکتر سیامک بهاروند رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و واحد خرم آباد ضمن عرض خوش آمد به همه حضار به تلاش ۵ ماهه شورای گفتمان برای برگزاری این نشست و برنامه ریزی سلسله نشست های آینده اشاره نمود و در ادامه افزود که دانشگاه آزاد اسلامی بانی این برنامه بوده وسعی برآن است سایر نشست ها در تمامی دانشگاههای استان برگزار شود.

حجت الاسلام ابوطالب خدمتی مؤلف کتاب در سخنانی گفت: فساد یک اپیدمی جهانی است و همه دولت ها با این مشکل مواجه هستند و بخشی از تلاش خود را صرف مبارزه با این موضوع می کنند .

وی افزود: در تمام اعصار دغدغه مبارزه با فساد وجود داشته ودر کشور ما نیز مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۰ به صورت ویژه بیانیه مبارزه با فساد را اعلام کردند و سران سه قوه را مأمور پیگیری و مبارزه با آن کردند.

در ادامه جلسه کتاب« مبارزه با فساد اداری با رویکرد اسلامی » با حضور مؤلف و ناقدان مورد بررسی و نقد قرار گرفت.

آخرین ویرایش۲۴ آذر ۱۳۹۸

نظر شما :