دستاوردهای جدید پژوهش و فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نمایشگاه بیستم

۲۶ آذر ۱۳۹۸ | ۱۸:۲۱ کد : ۳۷۰۰۶ اخبار
تعداد بازدید:۵۱۴
"بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار" از ۲۶ تا ۲۹ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 همزمان با هفته پژوهش بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار،  با حضور پارکها و مراکز آموزشی و پژوهشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.111.jpg

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بخشی از دستاوردهای دو سال گذشته پژوهشگاه حوزه و دانشگاه  در غرفه ۱۰ سالن ۲۷ ارائه شده است. در کنار معرفی 28 کتاب منتشر شده در سال 98  که عمدتا شامل درسنامه های مقاطع مختلف دانشگاهی، پژوهشهای بنیادین  و منابع علمی علوم انسانی است، فناوری هایی در این نمایشگاه ارائه شده است. این فناوری ها که حاصل تبدیل پژوهش به خدمات اجتماعی است نتیجه تغییر رویکرد پژوهشگاه در سالهای اخیر می باشد. در این رویکرد ارائه خدمات اجتماعی مورد نیاز براساس پژوهشهای انجام شده توسط گروه های پژوهشی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه  مانند روانشناسی، جامعه شناسی و غیره مد نظر است.

مرکز مشاوره تخصصی خانواده،دفتر تسهیلگری و توسعه محلی مناطق حاشیه نشین در استان قم و طرح مراقبت معنوی از بیماران سرطانی از دستاوردهای حوزه فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است که در نمایشگاه بیستم معرفی شده اند.

در حاشیه این نمایشگاه انتشارات پژوهشگاه  حوزه و دانشگاه نیز با عرضه بیش از  ۴۵۰ عنوان کتاب دانشگاهی در "هفتمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی" سالن ۲۵D غرفه ۶۳ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به کتاب خواهد بود.

زمان برگزاری این نمایشگاه به مدت چهار روز و از سه‌شنبه ۲۶ آذر ماه تا جمعه ۲۹ آذر ماه خواهد بود و ساعت بازدید از این نمایشگاه ۹ تا ۱۷ در نظر گرفته شده است. گفتنی است نمایشگاه فوق  در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران (خیابان سئول) ، سالن های 5،6،7،25 و 27 برگزار می‌شود.

آخرین ویرایش۲۶ آذر ۱۳۹۸

نظر شما :